וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון או וושינגטון: וורלד סיריס 2019 יוצא לדרך

האסטרוס מגיעים לסדרת הגמר כפייבוריטים הכי גדולים מזה 12 שנים, הנשיונאלס ינסו להמשיך את הפלייאוף המדהים שלהם. גריט קול ומקס שרצר יפתחו את משחק 1 בלילה שבין שלישי לרביעי (3:08)

ג'סטין ורלאנדר יוסטון אסטרוס. GettyImages
הניסיון ידבר? ורלאנדר/GettyImages

הוורלד סיריס ה-115 תצא לדרך הלילה (בין שלישי לרביעי, 3:08) ביוסטון, שם האסטרוס יארחו למשחק 1 את וושינגטון. משחק 2 יתקיים בין רביעי לחמישי ולאחר מכן הסדרה תעבור, לראשונה אי פעם, לבירה.

עבור האסטרוס מדובר בדיוק במקום בו הם ציפו להיות אחרי עונה סדירה של 107 ניצחונות, הכי הרבה במייג'ורס. הם נאלצו לעבוד קשה מהצפוי לפני שהכניעו את טמפה ביי בחמישה משחקים בסיבוב הראשון ועלו לסדרת הגמר השלישית בתולדותיהם והשנייה בשלוש עונות בזכות 2:4 על ניו יורק יאנקיז, כולל ווקאוף הומראן מסיים סדרה של חוזה אלטובה, ב-ALCS.

אם יוסטון לא תזכה, זו תהיה סנסציה גדולה וסכנויות ההימורים מציבות את האסטרוס כפייבוריטים הגדולים ביותר בוורלד סיריס מזה 12 שנים, מאז בוסטון פגשה את קולורדו בסדרת הגמר של 2007. אז, זה נגמר עם סוויפ יחסית קליל של הגרביים ואיש לא יופתע אם גם הפעם זו תהיה התוצאה.

מקס שרצר וושינגטון נשיונאלס. AP
יתעלה במשחק 1? שרצר/AP

בניגוד ליוסטון, הנשיונאלס לא ממש היו אמורים להיות כאן. המועדון שעבר ממונטריאול ל-DC לפני 14 שנים מעולם לא התקרב לגבהים הללו וגם איבד את הכוכב הגדול ברייס הארפר, שעזב לפני תחילת העונה ליריבה פילדלפיה. וושינגטון פתחה את העונה עם מאזן 31:19 בלבד ב-50 המשחקים הראשונים, אך התאוששה בצורה מופלאה ועשתה מסע די מדהים בפלייאוף.

במשחק הווילד קארד, הנשיונאלס היו על סף הדחה לפני מהפך דרמטי נגד מילווקי ובסיבוב הראשון הם הדהימו את הדודג'רס עם 2:3 אחרי עוד קאמבק לקראת סוף המשחק המכריע. ב-NLCS וושינגטון כבר התפוצצה עם סוויפ עצום על סנט לואיס, בעיקר בזכות המגישים שלה, אניבל סאנצ'ס, מקס שרצר וסטיבן שטרסבורג.

במשחק 1 יפגוש שרצר את המגיש הטוב ביותר בפלייאוף הנוכחי, גריט קול ואילו במשחק 2 יתמודדו ג'סטין ורלאנדר, בוורלד סיריס רביעי בקריירה, ושטרסבורג. למשחק 3 יתייצבו פטריק קורבין וזאק גריינקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully