וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בן ידר סידר למונאקו 2:3 על ראן, מארסיי - שטרסבורג 0:2

חלוץ נבחרת צרפת השלים צמד בדקה ה-93 והעלה את קבוצתו מעל הקו האדום. סלימאני הוסיף. סטרוטמן כבש ובישל בניצחון מארסיי

המחזור העשירי בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים. במשחק המוקדם סנט אטיין הפתיעה עם 0:1 בבורדו. מונאקו נחלצה אל מעל הקו האדום אחרי 2:3 דרמטי על ראן. מארסיי הצליחה לרשום ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקי ליגה ברציפות עם 0:2 מול שטרסבורג המאכזבת.

בובקאר קמארה שחקן מארסיי. רויטרס
בובקאר קמארה חוגג את הראשון של מארסיי/רויטרס

מונאקו - ראן 2:3

ניצחון דרמטי לקבוצה מהנסיכות, שחילץ אותה אל מעל הקו האדום. מונאקו חזרה לביתה אחרי ההפסד במונפלייה וכבר בדקה השלישית וויסאם בן ידר הנפלא העלה אותה ליתרון. אלא שההגנה החלשה של ז'ארדים שוב פישלה ואפשרה לעמנואל מאוואסה להשוות (12) ובדקה ה-48 אדריאן הונוהו הפך עם נגיחה ממטר. איסלאם סלימאני השווה (56) אחרי בישול של פברגאס ובדקה ה-93 בן ידר בעט מהאוויר והעניק למונאקו שלוש נקודות קריטיות.

מארסיי - שטרסבורג 0:2

אחרי ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון (הפסד ושלוש תוצאות תיקו) חזרו הדרומיים לנצח ועשו את זה מול שטרסבורג, שספגה הפסד חמישי בשמונת המחזורים האחרונים ונותרה במקום ה-19 ולפני האחרון עם תשע נקודות בלבד. קווין סטרוטמן סיים את המשחק עם שער ובישול. ההולנדי בישל כבר בדקה השלישית את השער הראשון לבובקאר קמארה בן ה-19 מנבחרת צרפת הצעירה, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. בדקה ה-94 בעט סטרוטמן מהנקודה הלבנה פנימה אחרי שמוחמד סימקאן הכשיל ברחבה את דריו בנדטו וזה 0:2.

בורדו - סנט אטיין 1:0
לסנט אטיין: דניס בואנגה (90+2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully