וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה הפסידה 2:0 להופנהיים ולא עלתה אל הפסגה

הרויאל בלוז נזקקו לניצחון כדי לעלות אל המקום הראשון, אך כשלו. קרמאריץ' (73) ובבו (85) כבשו. קלן הביסה 0:3 את פאדרבורן

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור השמיני בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שאלקה, ששוב כשלה בניסיונה לעלות לפסגה כשהפסידה 2:0 להופנהיים. עוד לפני כן הצליחה פ.צ. קלן להשיג את ניצחונה השני העונה עם 0:3 ביתי מול פאדרבורן החלשה.

אנדריי קרמאריץ' שחקן הופנהיים. GettyImages
קרמאריץ' חוגג את השער שלו/GettyImages

הופנהיים - שאלקה 0:2

בפעם השנייה ברציפות הרויאל בלוז הגיעו אל המשחק שלהם כשהם יודעים שניצחון מסדר להם את המקום הראשון בליגה, ובפעם השנייה הם שמטו את ההזדמנות. שאלקה, שבשבוע הבא תשחק נגד בורוסיה דורטמונד בדרבי, עם הפסד שני העונה ונותרה במקום השביעי עם 14 נקודות, בעוד הופנהיים עם ניצחון שני ברציפות אחרי שבמחזור הקודם גברה על באיירן מינכן באליאנץ ארנה. אנדריי קרמאריץ' כבש את השער הראשון בדקה ה-72 עם ריבאונד מקרוב אחרי מתפרצת מוצלחת. שאלקה שלחה את כולם קדימה ובדקה ה-85 נענשה וספגה את השער השני. איחלס בבו יצא למתפרצת וסיים עם הרבה רגש כדי לקבוע 0:2.

אמין חאריט שחקן שאלקה. GettyImages
אמין האריט מתוסכל/GettyImages

פ.צ. קלן - פאדרבורן 0:3

אחרי ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון (שלושה הפסדים ותיקו), הצליחו התיישים להשיג את הניצחון השני שלהם העונה מול פאדרבורן החלשלושה, שנותרה במקום האחרון עם נקודה אחת (שבעה הפסדים ותיקו) ונראית בדרך הבטוחה בחזרה אל הבונדסליגה השנייה למרות שאנחנו רק במחזור השמיני.

סימון טרודה כבש את השער הראשון בדקה השמינית אחרי שההגנה לא הרחיקה מספיק טוב בעיטה, זה חזר אליו והוא כבש מקרוב את ה-0:1. קלן הכפילה בדקה ה-59 כשקינגסלי שינדל הגביה מימין ללואיס שאוב, שנגח לא הכי טוב, אבל השוער לאופולד צינגרלה כשל וזה 0:2. השער השלישי הגיע בדקה ה-85 אחרי קרן של מרסל ריסה ונגיחה של סבסטיאן בורנו, 0:3.

לואיס שאוב שחקן פ.צ. קלן. GettyImages
לואיס שאוב חוגג את השער שלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully