וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק נמשך: אנדי מארי זכה בטורניר אנטוורפן

הבריטי, שכבר הודיע על פרישה וחזר בו, זכה בטורניר ראשון מאז מרץ 2017 אחרי ניצחון 6:3, 4:6, 4:6 על סטן ואוורינקה בגמר. אנדריי רובלב זכה בטורניר מוסקבה

אנדי מארי. AP
איזה קאמבק. אנדי מארי/AP

יום עמוס מאוד בטניס העולמי היום (ראשון) עם שלושה גמרים אצל הגברים ושניים אצל הנשים.

אנטוורפן גברים

שנתיים ו-8 חודשים חלפו מאז שאנדי מארי זכה בטורניר כלשהוא בטניס. היום (ראשון) הבריטי, שכבר הודיע על פרישה וחזר בו, זכה בטורניר אנטוורפן אחרי ניצחון בגמר על סטן ואוורינקה השוויצרי 6:3, 4:6, 4:6.

מארי, שהתקשה לעצור את הדמעות בסיום המשחק, הוכיח גם המון אופי אחרי שהפסיד את המערכה הראשונה אחרי שנשבר כבר בהגשה הראשונה שלו. אלא שבמערכה השנייה מארי חזר מפיגור של שבירה ושבר פעמיים, כולל ל-4:6 קריטי. במערכה השלישית אחרי שתי שבירות לכל צד, מארי שוב שבר ל-4:6 בדרך לניצחון אולי הכי מתוק בקריירה שלו מאז אותו ניצחון בגמר בדובאי במרץ 2017.

מארי, המדורג 243 בעולם, הוא המדורג הכי נמוך שזוכה בטורניר ATP מאז פבלו אנדוחאר הספרדי שזכה בטורניר מרקש ב-2018 כשהוא מדורג 355 בעולם.

שטוקהולם גברים

דניס שפובאלוב הצליח לזכות בתואר הראשון בקריירה שלו. הקנדי, שמדורג 34 בעולם, ניצח 4:6, 4:6 את פיליפ קראינוביץ' הסרבי (60) בתוך שעה ועוד 25 דקות והצליח לזכות בתואר מסבב ה-250 ATP. הקנדי הפך לטניסאי ה-15 השנה שזוכה בתואר הראשון שלו. זו השנה השנייה ברציפות שטניסאי צעיר זוכה בתואר בשטוקהולם אחרי שבשנה שעברה סטפנוס ציציפאס הניף את התואר. שפובאלוב זכה ב-109,590 יורו ו-250 נקודות דירוג בעוד קראינוביץ' הסתפק ב-150 נקודות דירוג ו-59,255 יורו.

מוסקבה גברים

אנדריי רובלב (31) הפך לרוסי העשירי בהיסטוריה שזוכה בטורניר הקרמלין והשני ברציפות אחרי שקארן חצ'אנוב עשה את זה בשנה שעברה. לרובלב זה התואר השני בקריירה אחרי שניצח 4:6, 0:6 את אדריאן מנראינו הצרפתי. בזכות הניצחון, יעלה רובלב למיקום שיא בקריירה ויהיה במקום ה-22 בעולם בדירוג שיפורסם מחר. הרוסי דורג השנה מחוץ ל-100 הראשונים עד מרץ.

דניס שפובאלוב טניסאי קנדי. רויטרס
תואר ראשון מבין רבים? שפובאלוב/רויטרס

מוסקבה נשים

בלינדה בנצ'יץ' השוויצרית, שמדורגת 10 בעולם ודורגה שלישית בטורניר, חזרה מפיגור מערכה ל-6:3, 1:6, 1:6 מול אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (40), אלופת 2014 של הטורניר ועכשיו גם פעמיים סגנית האלופה. זה התואר הרביעי בקריירה של בנצ'יץ' וכולם היו מדרג הפרמייר או למעלה מכך. "זה מרגיש בלתי ייאמן כרגע", אמרה הזוכה המאושרת, "לא היה עליי לחץ. היינו כל כך שמחים אתמול כשהבטחתי את המקום שלי בטורניר גמר הסבב והיום זה רק הדובדבן על הקצפת".

לוקסמבורג נשים

ילנה אוסטפנקו, המדורגת 63 בעולם, חוותה שנה לא מוצלחת בה הידרדרה ולא ממש הצליחה למצוא את הכושר הטוב שלה. לקראת סוף השנה הלטבית, אלופת רולאן גארוס לשעבר, מצליחה לחזור לעצמה וזכתה בתואר הראשון שלה השנה עם 4:6, 1:6 מול יוליה גרגס (26) בשעה ועוד דקה. זה הגמר השני ברציפות בו אוסטפנקו משתתפת אחרי שהגיעה עד למשחק על התואר גם בלינץ, שם הפסידה לקורי גוף. אוסטפנקו תחזור לטופ 50 העולמי.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
בלינדה בנצ'יץ' טניסאי שוויצרי. AP
בנצ'יץ' חוגגת עם הגביע/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully