וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה מהולה בדאגה: לאן הניצחון הגדול על נס ציונה יוביל את בית"ר ירושלים?

20.10.2019 / 7:30

ניצחון שני ברצף לראשונה העונה? במועדון חושבים על הנקודות שאיבדו מתחילת העונה ומקווים לסגור את הפער. וגם: השילוב המנצח בהגנה ותעלומת השיער של ליוואי גרסיה

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים פלייר/יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות של רוני לוי לניצחון הגדול

המטרה העיקרית של בית"ר ירושלים: לסגור את "חוב" הנקודות

1. בבית"ר ירושלים הייתה שמחה מאופקת לאחר הניצחון על סקציה נס ציונה, על אף שכבשה ארבעה שערים ורשמה 0:4. בקבוצה יודעים שבעקבות פתיחת העונה הרעה, הם איבדו לא מעט נקודות שצריך להשלים, ומקווים שרצף הניצחונות יימשך גם במשחקים הבאים, על מנת שהקבוצה באמת תוכל להרים את הראש, או כמו שאמר מקס גרצ'קין בסיום: "יש לנו חוב גדול לעצמנו ולאוהדים בגלל שאיבדנו הרבה נקודות בתחילת הליגה, אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי לסגור את הפער הזה מהצמרת".

בסך הכול בית"ר ירושלים רשמה ניצחון שני ברציפות בליגה בפעם הראשונה העונה וזה הנתון המעודד ביותר שהיא לוקחת מהמשחק. בנוסף, היא קיבלה את השער הראשון של אנטואן קונטה בקבוצה, שהיה בסך הכול לשער השני בקריירה שלו (את הראשון הבקיע במדי הקבוצה השנייה של ריימס אי שם ב-2016). יחד עם השער של אור זהבי, עקומת כובשי השערים מתחילה לקבל צורה. המאמן רוני לוי אמר על כך בסיום: "עם הביטחון ואיכות המשחק, שחקנים יבואו לידי ביטוי ויש לנו שחקנים איכותיים שכולם יכולים לכבוש ולסייע לחלק הקדמי".

ליוואי גרסיה שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. יוסי ציפקיס
פתאום צמות. גרסיה מרוצה/יוסי ציפקיס

הלחץ שהשתחרר ותעלומת השיער שגדל: ליוואי גרסיה מרוצה

2. ליוואי גרסיה כבש את שערו הראשון העונה וזהו המשך למשחק הטוב שלו בנתניה, שם בישל וסחט פנדל. על אף שלגדי קינדה יש ארבעה שערים, גרסיה הוא הכח המרכזי של ההתקפה והוא חיכה לשער הזה הרבה מאוד זמן. בסיום הוא שחרר לא מעט לחץ: "אני מאמין שעכשיו יבואו עוד הרבה שערים". אגב, הרבה מאוד אוהדים תהו איך מתספורת קצרה במשחק נגד נתניה השחקן חזר עם צמות ופריזורה רחבה על הראש. הטרנידדי הבהיר שזהו שילוב של השיער הקודם יחד עם תוספת לשיער, או "חצי-חצי" לדבריו.

אור זהבי שחקן בית"ר ירושלים חוגג, מאחוריו גדי קינדה. יוסי ציפקיס
מתי יגיע תורו של גרצ'קין? זהבי חוגג/יוסי ציפקיס

ההתקפה הכי טובה היא הגנה?

3. בשלושת המשחקים שדיוגו ורדסקה ואור זהבי שובצו כצמד בלמים הקבוצה לא ספגה. הפורטוגלי נראה טוב יותר ממשחק למשחק וגם העלה קצב באימונים. ורדסקה התחיל רע מאוד במשחק נגד הפועל רעננה כשבנוסף הוא הגיע עם משקל עודף והיה רחוק מכושר מלא. רוני לוי לא עושה לו הנחות, מעמיד לו דרישות גבוהות, צרח עליו באחד האימונים ומכוון אותו בציפיה שיהיה הבלם המוביל של הקבוצה. המאמן התייחס לכך בסיום: "זה לא פשוט להגיע למדינה חדשה, לקבוצה חדשה ובמיוחד כשהדברים בהתחלה הולכים קשה. לפעמים בפרספקטיבה של שחקן זר אנחנו בוחנים אותו בשבוע שבועיים וזה לא נכון, הלך לו קצת קשה אבל הוא משתלב היטב ואני בטוח שעם הזמן יהיה הרבה יותר טוב איתו".

גרצ'קין נשאל על כך שכל שחקני ההגנה לוקחים חלק בחגיגת השערים במשחקים האחרונים והוא עדיין לא, ואמר: "שמח שהחברים שלי מבקיעים, כל עוד הקבוצה נראית טוב ואנחנו מנצחים אז שימשיכו להבקיע ואני אעשה את העבודה שלי. כדי שהקבוצה תיראה טוב ותמשיך לנצח אני מוותר על הגול שלי".

אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"אסור שיהיו דברים כאלו". אוהדי בית"ר ירושלים קראו בוז לשלומי אזולאי/יוסי ציפקיס

"שלומי אזולאי שחקן חשוב ונותן הכול, לא יכול להיות שיקראו לו בוז"

4. בצוות המקצועי היו מרוצים מהיכולת של שלומי אזולאי והעבודה שעשה על המגרש. מנגד, עם החלפתו נשמעו קריאות בוז של חלק מאוהדים. שחקנים בקבוצה ביקרו זאת: "שלומי שחקן חשוב ונותן הכול על המגרש, לא יכול להיות שיקראו לו בוז, מגיע לו הרבה יותר מזה. הקהל נתן הצגה אבל אסור שיהיו דברים כאלה, צריכים לתת גב לכל שחקן שמשחק". מעל 6,000 אוהדים ליוו את בית"ר ירושלים במשובה כאשר ההערכה היא שכ-10,000 אוהדים יגיעו בשבוע הבא למשחק החוץ מול בני יהודה בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully