וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "לוקח זמן להתחבר". עמיר תורג'מן: "אל תספידו אותנו"

19.10.2019 / 22:45

מאמן בית"ר ירושלים אהב את ה-0:4 על נס ציונה, אבל גם הוא יודע: "מילת המפתח היא המשכיות". מאמן האחרונה: "עוד נעשה דברים יפים וננצח"

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים פלייר/יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים מצאה הערב (שבת) את היריבה המושלמת להשיג על חשבונה ניצחון שני ברציפות, כשהביסה את סקציה נס ציונה החלשה 0:4. אנטואן קונטה (14), ליוואי גרסיה (38), גדי קינדה (61) ואור זהבי (67) השתתפו בחגיגת השערים וסידרו לצהובים-שחורים ניצחון חוץ שלישי העונה.

"הזמן חשוב לנו מאוד", סיכם רוני לוי. "כשבונים קבוצה בתחילת השנה, התוצאות הראשונות מאוד חשובות ליצירת הביטחון. בגביע הטוטו נכנסנו מצוין לעונה ולצערי בליגה אכזבנו קצת. חשוב מאוד לצאת מזה ומגיע לשחקנים מחמאות על כך. מילת המפתח היא המשכיות. עם כל הכבוד לניצחון, נצטרך להסתכל למשחק הבא ולהמשיך כך גם שם. התמורות לא תמיד מגיעות מהר, לוקח זמן לקבוצה להתחבר. זו קבוצה שכמעט התמודדה נגד הירידה בעונה שעברה והייתה בפלייאוף התחתון. יש כאן סגל מאוד צעיר, הרבה שחקנים חדשים. לפעמים זה לוקח גם שנה או שנתיים, אני מקווה שכאן נתחבר מהר יותר".

מנגד, המאמן המפסיד עמיר תורג'מן שעדיין לא ניצח העונה אמר בסיום: "התוצאה לא משקפת. נכון שבית"ר קיבלה ביטחון לקראת הסוף והיה לה קל, אבל 4:0 לא משקף. במחצית הראשונה היו לנו 10 דקות טובות לפני ההפסקה, ודווקא אז קיבלנו את השני. אחר כך כבר היה קשה. עוד נעשה דברים יפים וננצח, ואחרי זה גם נקבל ביטחון. אל תספידו אותנו כל כך מהר. היום לא היינו מספיק תחרותיים בחלקים מסוימים. נשתפר ונלך קדימה, אין ברירה אחרת. הבאנו 17 שחקנים, לוקח זמן לחבר את כולם. נגד מכבי חיפה ראינו התקדמות, היום זה לא קרה. מחר יום חדש, השמש בטוח תזרח ואני בטוח שעוד ניראה טוב יותר".

עמיר תורג'מן מאמן סקציה נס ציונה. יוסי ציפקיס
לא מרים ידיים. תורג'מן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully