וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון אסטרוס העפילה לוורלד סיריס

דרמה אדירה במשחק 6 של ה-ALCS. ווקאוף הומראן של חוזה אלטובה קבע 4:6 מול ניו יורק יאנקיז, אחרי שזו כבר השוותה באינינג התשיעי. בין שלישי לרביעי: האסטרוס מארחים את וושינגטון לפתיחת סדרת הגמר (3:08)

יוסטון - ניו יורק יאנקיז 4:6 (2:4 לאסטרוס בסדרה)

ה-ALCS הגיעה לסיומה הלילה (בין שבת לראשון) עם דרמה מדהימה, אשר בסיומה יוסטון השיגה, בפעם השלישית בתולדותיה והשנייה תוך שלוש עונות, את הכרטיס לוורלד סיריס. האסטרוס יארחו את וושינגטון למשחק 1 בלילה בין שלישי לרביעי (3:08).

היאנקיז נשארו בחיים במשחק 5 והקבוצות המשיכו מיד לטקסס, לקרב בולפנים. על הנייר, זה אמור היה לשרת את ניו יורק, אבל כבר באינינג הראשון צ'אד גרין הסתבך ויולי גרייל העניש אותו עם הומראן בן שלוש ריצות, שקבע 0:3 מהיר והעיף לעננים את יושבי המינט מייד פארק ביוסטון.

אלא שהיאנקיז, שנהנו בסך הכל מעונה פנטסטית, סירבו לוותר. גארי סאנצ'ז הכניס ריצה מצמקת באינינג השני וג'יו אורשולה, התגלית הגדולה, הוסיף סולו הומראן ברביעי. המארחים השיגו לבסוף ריצת ביטחון נוספת באינינג השישי ועלו ל-2:4, אך זה ממש לא היה הסוף, למרות כמה מהלכי הגנה יוצאים מגדר הרגיל של יוסטון.

רוברטו אוזונה נשלח את הגבעה באינינג התשיעי כדי לסגור עניין, אבל אורשולה מיד עלה לבסיס עם סינגל ואז, די ג'יי למיו, אולי ה-MVP של העונה, קבע שוויון משוגע עם הומראן שחלף ליד הכפפה של ג'ורג' ספרינגר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

במצב של 4:4, היאנקיז הלכו לקלוזר שלהם, ארולדיס צ'פמן, לאינינג התשיעי. הוא סילק שני חובטים בלי בעיות, אך נתן הולכה לספרינגר ובהגשה הרביעית מול חוזה אלטובה, המגה סטאר נמוך הקומה סיפק את הווקאוף הומראן ששלח את האסטרוס לשלב הבא ואת היאנקיז הביתה.

בפעם השנייה בלבד במאה האחרונה, ניו יורק לא תזכה באליפות לאורך עשור כלשהו (קרה לה גם בשנות ה-80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully