וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגווארדיולה נמאס מה-VAR: "אני מתוסכל כבר תקופה ארוכה"

המאמן של מנצ'סטר סיטי היה ציני לגבי המערכת הממוחשבת לאחר שמקבוצתו נמנע פנדל. גבריאל ז'סוס: "כדי להשיג את ליברפול אנחנו צריכים לנצח כל משחק"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאונל מסי זוכה בנעל הזהב

לאחר ההפסד הביתי המפתיע בשבוע שעבר במנצ'סטר סיטי כבר ראו ליברפול פותחת מהם פער של 8 נקודות בראשות הטבלה. אתמול (שבת) חזרו הסיטיזנס לנצח ועשו זאת על אף שעלו ללא בלמים טבעיים בהרכב. הסיפור הוכרע תוך שתי דקות: נגיחה של גבריאל ז'סוס (39) להגבהה של ברנדרו סילבה קבעה 0:1, דויד סילבה חתם (41) אחרי הקפצה מופלאה של סטרלינג.

כובש השער הראשון גבריאל ז'סוס, אמר בסיום: "לפי איך שהעונה מתנהלת, כשליברפול מקדימים אותנו ב-8 נקודות זה הולך להיות ככה בכל המשחקים. אנחנו חייבים לנצח כל משחק". לגבי התחרות על האליפות מול חבריו לנבחרת ברזיל, רוברטו פירמינו ופאביניו ציין החלוץ כי "כשפגשתי אותם בנבחרת איחלתי להם רק טוב", אבל הוא מתכוון לחכות למעידה שלהם יחד עם המייטי רדס.

פפ גווארדיולה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
נמאס לו מה-VAR. פפ גווארדיולה/רויטרס

בסיום המשחק התייחס פפ גווארדיולה למשחק: "היו לנו הרבה הזדמנויות ולצערי לא הצלחנו לכבוש יותר, אבל זה בסדר - בפעם הבאה". על ההחלטה להרכיב את גבריאל ז'סוס על חשבונו של סרחיו אגוארו: "יש לנו חלוצים נהדרים, אני לא הולך להסביר עכשיו עד כמה סרחיו אגוארו חשוב לנו, אבל גבריאל ז'סוס שיחק יותר בשבוע האחרון בעוד אגוארו לא שיחק בזמן האחרון וז'סוס היה טוב במדי נבחרת ברזיל, ההחלטה להרכיב שחקן כזה או אחר היא מורכבת ותלויה בהרבה גורמים. הפעם החלטנו לשחק עם גבריאל ז'סוס והוא היה מצויין". כשנשאל המאמן הספרדי על החלטות ה-VAR לאחר שגם במשחק אתמול נמנע מקבוצתו פנדל שלא בצדק וענה בציניות: "לא לא, זו צלילה. זו צלילה! בכל שבוע אנחנו צוללים. אבל מול טוטנהאם (הכוונה למשחק בין שתי הקבוצות במחזור השני) בטוח היה מקום לשרוק נגדינו בדקה ה-94!", גווארדיולה נשאל האם הוא מתוסכל בעקבות ההחלטות נגדו וענה: "בוודאי שאני מתוסכל! כבר תקופה ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully