וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של חביב אוחיון חגג עם שחקני הפועל חדרה, אוהדי נתניה התגודדו וקיללו את השחקנים

19.10.2019 / 22:07

ה-0:1 הוקדש לשוער הפצוע, אביו בכה מהתרגשות והודה לאוהדים: "חדרה זה הלב". שחקני המפסידה נזקקו לליווי משטרתי בדרך למכוניותיהם

מוטי אוחיון, אביו של חביב אוחיון שוער הפועל חדרה. שלומי גבאי
הרגע המרגש של השבת. אוחיון/שלומי גבאי

סצינות מרגשות נרשמו הערב (שבת) על כר הדשא בנתניה, אחרי שהפעול חדרה גברה 0:1 על מכבי נתניה והשיגה את ניצחונה השלישי העונה, שמציב אותה שוב בחלק העליון של הטבלה עם 12 נקודות.

אביו של שוער הקבוצה חביב אוחיון, מוטי אוחיון, הגיע לצפות במשחק של חדרה, בזמן שבנו עדיין מאושפז בבית החולים אחרי הפגיעה בגבו. אוחיון התרגש מאוד במהלך המשחק, בכה מהתרגשות בסיומו, ואף חגג על הדשא עם השחקנים ועם ועם אוהדי הקבוצה. אביו של השוער אף נטל את המיקרופון של הכרוז, והודה לכל אוהדי הפועל חדרה על התמיכה הגדולה שהוא ומשפחתו מקבלים בימים האחרונים, מאז שנודעה הפציעה של בנם השוער. "חדרה זה סיפור אהבה", אמר מוטי אוחיון לאוהדים, "חדרה זה הלב".

שחקני הקבוצה פרסו בסיום שלט על כר הדשא ועליו הכיתוב "לחביב האהוב, החלמה מהירה, מחכים לך ויודעים שתתגבר. אוהבים אותך, משפחת הפועל חדרה".

הפועל חדרה חוגגת. שלומי גבאי
לא שוכחים. שחקני חדרה/שלומי גבאי

אצל המפסידה נרשם בלגאן גדול בסיום ההפסד. מאות מאוהדי הקבוצה שהיו הפעם על תקן אורחים באיצטדיון בנתניה, המתינו לשחקנים מחוץ למגרש וקיללו אותם נמרצות. מאחר שהשחקנים הגיעו לאיצטדיון במכוניותיהם, הם נאלצו לעבור דרך האוהדים והראשונים שיצאו חטפו גידופים וקללות קשות. בהמשך כבר גוננו השוטרים על השחקנים בדרכם לרכביהם.

למרות שרומן גולובארט לא הוזמן למשחק, הוא הגיע על בגדים אזרחיים והתעקש לרדת בסיום לאזור חדרי ההלבשה. הבלם וגם פאטוס בצ'יראי שלא רצו להרכיב לנעליהם את הצ'יפ של ה-GPS, יעמדו בפני ועדת משמעת והם צפויים לספוג קנס כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully