וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסקל סיאקם סיכם על חוזה מקסימום בטורונטו, סאבוניס עשוי לעזוב את אינדיאנה

השחקן המשתפר של העונה שעברה יקבל 130 מיליון דולר בארבע שנים. הפייסרס שוקלים להעביר את הליטאי בטרייד בשל מחלוקת על חוזהו החדש

עריכת וידאו: מתן חדד

עזיבתו של קוואי לאונרד ללוס אנג'לס קליפרס הפכה ככל הנראה באופן רשמי את פסקל סיאקם לכוכב החדש של טורונטו. ככזה, הוא קיבל הערב (שבת) חוזה מקסימום מהאלופה על סך 130 מיליון דולר לארבע שנים.

הראפטורס בחרו שלא לחכות עד הקיץ הבא, אז היה הופך הפורוורד הנהדר שחקן חופשי, כדי להבטיח שמי שזכה אשתקד בתואר השחקן המשתפר של העונה לא יעזוב לשום מקום. את העונה שעברה סיים סיאקם עם 16.9 נקודות ו-6.9 ריבאונדים לערב ואת הסדרת הגמר עם ממוצעים מצוינים של 19.8 נקודות, 7.5 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק. הפורוורד הוא נציג דראפט 2016 השלישי שמקבל חוזה מקסימום אחרי בן סימונס מפילדלפיה וג'מאר מורי מדנבר.

* שחקן נוסף שמחכה לחוזה גדול הוא דומנטאס סאבוניס, אבל לא בטוח שזה יקרה באינדיאנה. על פי "האתלטיק", הפערים בין שחקן הפנים הליטאי והפייסרס רחוקים מאוד - עד כדי כך שבמהלך השבוע ניהלו במועדון שיחות עם מספר קבוצות אחרות, ולא מן הנמנע שיעבור בקרוב בטרייד. עם זאת, "המחיר שאינדיאנה דורשת גבוה מדי", כך על פי הדיווח.

פסקאל סיאקם שחקן טורונטו. GettyImages
הכוכב החדש. סיאקם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully