וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בני יהודה: התלבטות בין וילדסחוט לעוואד, סיינסברי לא יפתח

מרקו בלבול מתלבט בין שני החלוצים (שני, 20:15, ספורט 5), הבלם האוסטרלי לא כשיר במאת האחוזים. שחקן: "בני יהודה זה מבחן אמיתי"

מחזור 7הסתיים21/10/2019
מכבי חיפה
  • שרי (69)
1:1
  • (83) ליואיץ`
בני יהודה תל-אביב
צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: נבחרת הוותיקים של ישראל לקראת משחק השלום

מכבי חיפה

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה מתלבט בין יאניק וילדסחוט למוחמד עוואד בחלק הקדמי שלו. ירדן שועה צפוי להתחיל על הספסל, כאשר גם טרנרט סיינסבורי שלא כשיר במאת האחוזים לא יפתח בהרכב. בחיפה רוצים להמשיך במסלול הניצחונות ולהישאר קרוב מאוד למקום הראשון, כשמעל עשרים אלף צופים יגיעו למשחק מחר.

"בני יהודה זה משוכה רצינית מאוד ומבחן אמיתי", אמר שחקן בקבוצה, "אם נמשיך להציג יכולת התקפית וננצח זה יהיה סימן דרך"

מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה כובש מול סקציה נס ציונה. יוסי ציפקיס
רוצה לכבוש גם מול הכתומים של בני יהודה. מוחמד עוואד/יוסי ציפקיס

בני יהודה

אחרי ההפסד הביתי המאכזב להפועל כפר סבא במחזור הקודם, בני יהודה תנסה לשוב למסלול הניצחונות על חשבון מכבי חיפה, אותה תפגוש מחר (שני, 20:15, ספורט 5).

"המשחק האחרון היה קצת מוזר", אמר יוסי אבוקסיס לקראת ההתמודדות. "ספגנו שער בהתחלה ולאחר מכן תקפנו כדי להשוות. זה היה משחק טוב שלנו, אפילו יותר ממשחקים שבהם ניצחנו, אבל זה כדורגל. בכלל, העונה התחילה מוזר. לא עשינו הכנה טובה אבל פתחנו את העונה בצורה טובה. עכשיו יש קצת ירידה ואנו מנסים לתקן ולשפר את זה. אולי צריך להחזיר קצת את הביטחון לשחקנים, יכול להיות שהם קצת איבדו אותו".

המאמן הוסיף: "ברגע שמחליפים הרבה שחקנים, צריך למצוא את האיזון. חלק מהשחקנים הגיעו באיחור וחלק נפצעו, אך עדיין אנו מנסים למצוא את האיזון".

על המשחק מול מבכי חיפה אמר אבוקסיס: "תהיה אווירה טובה, בזה אני בטוח. מוקדם יהיה להגיד לאן הולכת בני יהודה גם לאחר המשחק הזה. זה שלב מוקדם מאוד, רק לקראת סוף הסיבוב נדע לאן אנחנו הולכים. משחק מול מכבי חיפה בחוץ הוא אחד המשחקים הכי קשים בליגה. תמיד קשה לשחק מולה בחוץ".

בני יהודה צפויה לעלות במערך של חמישה שחקני הגנה כשאליסון דוס סנטוס, אלבן פנישי ודן מורי במרכז. אבישי כהן ומתן בלטקסה יפתחו כמגנים. מתיאה ליואיץ' יפתח בקישור בעוד עמית זנטי ומוחמד גדיר אמורים לפתוח מול האקסית בחוד.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. יוסי ציפקיס
"אחד המשחקים הקשים בליגה". אבוקסיס/יוסי ציפקיס

טריוויה

* יהיה זה המפגש ה-124 בין הקבוצות במסגרת ליגה (כולל שני משחקים בליגה הארצית). המאזן עד כה: 29:62 למכבי חיפה בניצחונות, ועוד 32 תוצאות תיקו.

* מכבי חיפה מושלמת העונה בבית עם שלושה ניצחונות. הפעם האחרונה שהתחילה בצורה דומה את העונה כמארחת הייתה ב-2009/10, אז ניצחה בכל תשעת משחקי הבית הראשונים.

* יוסי אבוקסיס ניצח את מכבי חיפה 10 פעמים כמאמן - יותר מכל יריבה אחרת שפגש. ההפסד בעונה שעברה היה הראשון שלו מול הירוקים כמאמן בני יהודה, לצד חמישה ניצחונות וחמש תוצאות תיקו.

* ירדן שועה כבש את שערו הראשון בעונה שעברה במדי בני יהודה מול מכבי חיפה (1:1) ואת שערו השני במדי מכבי חיפה לרשת בני יהודה בפלייאוף (2:2).

* בכלל, מדובר במפגש האקסים: שועה, דולב חזיזה, יובל אשכנזי וגם עאיד חבשי ורז מאיר שעשו תקופה בבני יהודה כמושאלים, מול אליסון דוס סנטוס, עמית זנטי, איתן ולבלום, דור כוכב ומוחמד גדיר ששיחקו במכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully