וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב: גולסה עשוי לפתוח לראשונה, טננבאום צפוי להמשיך בשער

20.10.2019 / 17:10

הקשר מתחרה עם ריקן וברסקי על העמדה שפינה דור פרץ הפצוע, טננבאום ימשיך למרות שיאניוטיס חזר לאימונים מלאים. יקוב סילבסטר יפתח בחוד המארחת (שני, 20:00, ספורט 4). שגיב יחזקאל הוצא מהסגל

מחזור 7הסתיים21/10/2019
מ.ס. אשדוד
    1:0
    • (71) אופואדו
    מכבי תל אביב
    צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

    בווידאו: מסיבת העיתונאים של מיטש גולדהאר ומכבי תל אביב

    מ.ס. אשדוד

    מ.ס אשדוד תרצה לחקות את הפועל חדרה שכפתה על מכבי תל אביב 0:0 במחזור הקודם וגם היא צפויה לשחק מחר עם שלושה בלמים במערך סגור ומעובה על מנת להקשות את החיים על ולאדן איביץ' ושחקניו. המאמן רוני אוואט צפוי להשאיר על הספסל את שלומי אזולאי, שובל גוזלן ויעקב בריהון. את מקומו של גיל כהן המורחק ימלא על הקו שמאלי נאור עבודי. שגיב יחזקאל הוצא מהסגל למשחק הזה, החלטה של אוואט שייתכן שנובעת מכך שהוא נאלץ להוציא את יחזקאל ממשחק אימון לפני שבוע מול מכבי יפו אחרי שהשופט שלומי בן אברהם איים להרחיק אותו.

    יקוב סילסבסטר יפתח לראשונה העונה בהרכב כחלוץ מטרה לצד דין דוד. זוהר זסנו יתופקד כבלם שלישי במערך הדפנסיבי לצד טימותי אוואני וניר ברדע. באימון הבוקר הראה אוואט קטעים מהמשחק של מכבי תל אביב מול חדרה והבהיר לשחקנים כי רק דרך משחק הקרבה ומוטיבציה גבוהה תוכל אשדוד לעצור את האלופה.

    יקוב סילבסטר שחקן מ.ס. אשדוד. סוכנות ג'יני
    יפתח לראשונה העונה בהרכב. יקוב סילבסטר/סוכנות ג'יני

    מכבי תל אביב

    אייל גולסה עשוי לפתוח בהרכב מכבי תל אביב מחר באיצטדיון הי"א, מול מ.ס אשדוד. המאמן ולאדן איביץ' התלבט את מי להרכיב במקום דור פרץ הפצוע, וגולסה הוא אחד המועמדים ביחד עם רוסלן ברסקי ואבי ריקן. במידה שיפתח, זו תהיה ההופעה הראשונה של גולסה בהרכב הפותח אחרי קרוב לשנה. אחרי התיקו המאופס מול הפועל חדרה במחזור הקודם, ביקש איביץ' מהשחקנים הרבה יותר אינטנסיביות במשחק. השלישייה הקדמית שתפתח מחר לא תורגלה בוודאות באימונים האחרונים, והכל פתוח מבחינת הסרבי. אנדראס יאניוטיס שב להתאמן בצורה מלאה אבל קרוב לוודאי שדניאל טננבאום ימשיך בשער.

    אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
    יפתח סוף סוף בהרכב? אייל גולסה/אדריאן הרבשטיין

    טריוויה

    * מ.ס. אשדוד לא ניצחה את מכבי תל אביב בליגה מאז ינואר 2013, אז יאיא פטי קבע 0:1 ביתי. מאז היו שבעה ניצחונות צהובים ושלוש תוצאות תיקו.

    * כמארחת, המצב של אשדוד טוב יותר. המאזן ב-10 המפגשים האחרונים בין הקבוצות במגרש הי"א: ארבעה ניצחונות למכבי תל אביב, שלושה לאשדוד ושלוש תוצאות תיקו.

    * מכבי תל אביב עדיין לא ספגה העונה בשישה משחקי ליגה. ב-2013/14 היא שמרה על רשת נקייה עד המחזור השביעי, אז חאמד גנאים מבני סכנין עצר את הרצף של חואן פאבלו על 585 דקות. דניאל טננבאום יחזיק מעמד עד למחזור השמיני?

    * מכבי תל אביב היא היחידה עם מאזן חוץ מושלם העונה וסך הכול סופרת 24 משחקי חוץ ללא הפסד בליגת העל, מאז בית"ר ירושלים ניצחה אותה 2:3 בטדי באפריל 2018.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יגאל פריד
    אצטדיון: אשדוד
    קהל: 5090

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully