וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ' עשוי לעזוב את ה-MLS: "גם בגיל 38 אני יכול לכבוש 20 שערים באיטליה"

חלוץ לוס אנג'לס גלאקסי רמז על עזיבה אפשרית לאחר הפלייאוף בארה"ב: "הייתה לי תקופה מדהימה, מאוד נהניתי". על העתיד: "רוצה לחזור לאיטליה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאונל מסי זוכה בנעל הזהב

אם היו שואלים לפני כעשר שנים, מישהו היה מאמין שגם היום, בגיל 38, זלאטן איברהימוביץ' ימשיך להיות כל כך רלוונטי? החלוץ השבדי של לוס אנג'לס גלאקסי, שכבש 52 שערים ב-56 הופעות בקבוצתו האמריקאית, עשוי לערוך את משחקו האחרון ב-MLS בלילה שבין ראשון לשני, אז תפגוש גלאקסי תתארח אצל מינסוטה למשחק הראשון בפלייאוף.

"האם המשחק מול מינסוטה יכול להיות האחרון שלי בליגה? יכול להיות", אמר איברהימוביץ' לאתר Goal. "הייתה לי פה תקופה מדהימה ומאוד נהניתי, שזה הכי חשוב. בכל מקרה, אם אעזוב יהיה לכם העיתונאים הרבה פחות חומר לכתוב עליו. נראה מה יקרה, בכל מקרה כרגע אני מרוכז במשחק הפלייאוף הקרוב".

לזלאטן חוזה בקבוצתו עד דצמבר, אך אם קבוצתו תסיים את העונה בשלב מוקדם, יכול להיות שכבר בעתיד הקרוב הוא ילבש חולצה אחרת. במקביל, בראיון שהעניק באיטליה, סיפר השבדי על חיבתו הגדולה למדינה: "אני רוצה לחזור לאיטליה, אני מרגיש שם כאילו מדובר בבית השני שלי. למרות שאני בן 38, אני מאמין שאני יכול לכבוש 20 שערים בסרייה א' או בכל ליגה אחרת".

זלאטן איברהימוביץ' שחקן לוס אנג'לס גלאקסי. GettyImages
הקאמבק בדרך? איברהימוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully