וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן היברניאן: "ברור לי שאופיר מרציאנו לא מרוצה, אבל הוא מקצוען אמיתי"

שוער נבחרת ישראל איבד את מקומו בהרכב קבוצתו הסקוטית, פול הקינגבוטום התייחס לנושא: "אופיר מאוד אוהב להיות פה, אבל יש לנו שני שוערים נהדרים. אנחנו תומכים בו ומחזקים אותו"

אופיר מרציאנו שוער היברניאן מול סלטיק. רויטרס
בינתיים הוא על הספסל. מרציאנו/רויטרס

0 דקות משחק מה-14 בספטמבר. הנתון המדאיג הזה שייך לאופיר מרציאנו, שוערה של היברניאן הסקוטית ונבחרת ישראל, שאיבד את מקומו בקבוצתו לכריס מקסוול, ואחרי שפתח בכל המשחקים של קבוצתו מתחילת העונה, ראה את ארבעת המשחקים האחרונים של היברניאן בסקוטלנד מהספסל.

"ברור שאופיר לא מרוצה, הוא לא משחק", אמר בנושא מאמנו פול הקינגבוטום. "אף מאמן לא רוצה בקבוצה שלו שחקנים שמחים מכך שהם לא משחקים, אלא להיפך, ולכן הגיוני שהוא לא מרוצה מכך. בכל אופן, אופיר מקצוען אמיתי, הוא אוהב להיות פה ומחובר למועדון. ברור לי שהוא רוצה להיות חלק מהקבוצה".

המאמן הוסיף: "אנחנו תומכים בו ללא הרף ומחזקים אותו, זאת כדי שיגיע הרגע שבו הוא יצטרך לשוב לשער, הוא יהיה מוכן ויעשה זאת בלי בעיה. בתור מאמן, עליך לקבל החלטות שלעתים פוגעות בשחקנים. כשזה נוגע לשוערים, זה שונה משחקני שדה".

"אופיר היה השוער הראשון בתחילת העונה, אבל יש לנו שני שוערים נהדרים ולא אחד", אמר המאמן. "מקסי נראה מצוין באימונים האחרונים ולכן הוא משחק, אך בכדורגל תמיד הכול יכול להשתנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully