וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בצ'יפס: מהומס עשוי להחמיץ רק שלושה משחקים

על פי הדיווחים, בדיקת ה-MRI חזרה עם התוצאות הטובות ביותר שקנזס סיטי הייתה יכולה לבקש והראתה כי מלבד פיקת הברך שיצאה ממקומה (והוחזרה עוד על כר הדשא), אין פגיעה ברצועות, מה שיאפשר לקוורטרבק לחזור יחסית במהרה

פטריק מהומס קנזס סיטי צ'יפס. AP
הרבה מזל. מהומס/AP

אוהדי קנזס סיטי צ'יפס וחובבי ה-NFL כולה שחררו הערב (שישי) אנחת רווחה, בזכות הדיווח החיובי על תוצאות בדיקת ה-MRI שערך הקוורטרבק פטריק מהומס וככל הנראה הוא ייעדר רק מספר שבועות.

ה-MVP נפצע במהלך המאנדיי נייט מול דנבר (6:30 לצ'יפס בחוץ), כאשר ביצע קוורטרבק סניק בדאון רביעי, על קו ה-5 של הברונקוס. ההילוך החוזר של המקרה הראה את הצוות הרפואי של קנזס סיטי מחזיר למקום את פיקת הברך של הקוורטרבק, אך החשש האמיתי היה מפגיעה ברצועות.

על פי הדיווח, הצ'יפס קיבלו היום את "המקרה הטוב ביותר" שהבדיקה הייתה יכולה להראות מבחינתם וה-MRI הראה שאין שום פגיעה מלבד פיקת הברך שיצאה ממקומה, כך שמהומס, שירד לבדו מהמגרש אחרי הפציעה במה שכבר היווה תמונה חיובית, יוכל לחזור לפעילות תוך כחודש.

בקבוצה אמרו כבר אחרי הפציעה שאם אלו יהיו תוצאות ה-MRI, מהומס יפספס ככל הנראה שלושה משחקים. הצ'יפס ישחקו שוב רק בראשון הבא, בבית מול גרין ביי ואז מצפים להם משחקי בית נגד מינסוטה וחוץ מול טנסי.

אם להאמין לדיווחים, מהומס יוכל לחזור למשחק הבית נגד הצ'ארג'רס ב-18 בנובמבר, אולם מיד אחריו מגיע שבוע החופש של סגנית אלופת ה-AFC ואולי בקבוצה יעדיפו למשוך כך עוד שבועיים ולהחזיר אותו רק למפגש הביתי מול אוקלנד ב-1 בדצמבר, בעיקר לאור העבודה שבשבועות האחרונים גם כך שיחק עם פציעה בקרסול.

מאט מור הוא המחליף של מהומס והצ'יפס יצטרכו להחליט בימים הקרובים את מי להחתים כגיבוי. בקבוצת האימונים יש הרוקי קייל שרמר, שהוחתם אחרי שלא נבחר בדראפט האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully