וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא מילאנו: "רצינו להחתים את דוויין וייד, אבל התעכבנו"

פנטלאו דלאורקו סיפר: "רצינו להחתים שחקן NBA בכיר". על שחרורו של מייק ג'יימס: "ההתנהלות שלו היא לא של מקצוען"

פלייר ג'ורדי ברתומאו/צילום: ניב אהרונסון

בווידאו: מזכ"ל היורוליג, ג'ורדי ברתומאו

"רצינו להחתים שחקן NBA בקיץ. רצינו את דוויין וייד, אבל זה לקח לנו יותר מדי זמן". כך סיפר היום (שישי) נשיא מילאנו, פנטלאו דלאורקו, בריאיון עם "גאזטה דלו ספורט". הקבוצה השאפתנית מאיטליה, החתימה את אטורה מסינה בקיץ וגם צירפה שחקנים כמו שלבין מאק, סרחיו רודריגס ולואיס סקולה, אבל לא הצליחה להנחית בסופו של דבר שם גדול כמו וייד.

דלאורקו גם שפך אור על שחרורו של מייק ג'יימס, שעבר לצסק"א מוסקבה, והאשים את האמריקאי בחוסר מקצוענות: "הוא היה תחת חוזה. הוא שוחח עם אטורה מסינה פעמיים, אבל בינתיים שיחק בכל מיני טורנירים עם חברים בארה"ב. זה חוסר מקצוענות".

על צירופו של לואיס סקולה, אמר הנשיא: "מסינה דיבר על מאנו ג'ינובילי לפני כמה שבועות ואז עלה הרעיון של הצירוף שלו. הוא מסוג השחקנים שגם המאמן וגם הבעלים אוהבים".

מילאנו פתחה את העונה ביורוליג עם הפסד לבאיירן מינכן ושני ניצחונות, בבית על ז'לגיריס קובנה ובחוץ על פנאתינייקוס. בליגה הדברים עדיין לא לגמרי מתחברים ולקבוצה של מסינה יש שני ניצחונות ושני הפסדים. וירטוס בולוניה שבעצמה השקיעה סכומי כסף אדירים במטרה לזכות באליפות ראשונה מאז 2001, מוליכה את הטבלה עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים.

דוויין וייד, מיאמי היט, במשחק הפרישה. AP
זה היה יכול להיות מעניין. וייד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully