וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: יוסטון עלתה ל-1:3 על ניו יורק יאנקיז ב-ALCS

האסטרוס על סף העפלה לוורלד סיריס אחרי ניצחון שלישי ברציפות על הפסים, 3:8. ג'ורג' ספרינגר וקרלוס קוריאה סיפקו הומראנים בני שלוש ריצות כל אחד

קרלוס קוריאה יוסטון אסטרוס. AP
שתי בומבות. קוריאה/AP

ניו יורק יאנקיז - יוסטון 8:3 (1:3 לאסטרוס בסדרה)

יוסטון רחוקה ניצחון אחד בלבד מוורלד סיריס שני בשלוש עונות ומפגש מול וושינגטון, אחרי שגברה על היאנקיז בפעם השלישית ברציפות.

עם הגב אל הקיר ואחרי שהמשחק נדחה ביממה, מה שאפשר לשתי הקבוצות להתייצב עם הפותחים שלהם, מסהירו טנאקה וזאק גריינקי, במקום עם הבולפנים, ניו יורק פתחה טוב יותר, מילאה את הבסיסים וגריינקי הכניס ריצה עם הולכה.

אלא שהפאשלה הגדולה הראשונה הגיעה דווקא מצד טנאקה, שאחרי פתיחה לא רעה הרשה באינינג השלישי הומראן בן שלוש ריצות לג'ורג' ספרינגר. בהמשך, צ'אד גרין החליף אותו ובאינינג השישי חטףף פצצה דומה מקרלוס קוריאה, שקבע 1:6 מבטיח.

גארי סאנצ'ז עוד צימק בתחתית האינינג עם הומראן בן שתי ריצות, אבל עד לסיום, יוסטון הוסיפה צמד ריצות משלה וחגגה עוד ניצחון. גריינקי משך 4.1, טאנקה משך חמישה אינינגים וסי סי סבאת'יה, שעלה מהספסל, נאלץ לצאת באמצע אט באט בגלל פציעת כתף וככל הנראה כבר לא יגיש עוד בקריירה הארוכה שלו. היאנקיז סיימו עם 0 מ-7 עם רצים בעמדות הבקעה. יוסטון יכולה לסגור את הסיפור הלילה (2:08).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully