וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה: "בשנה האחרונה ניסיתי להתנתק מכדורגל, עברתי תקופה קשה"

18.10.2019 / 7:02

אחרי שחזר למגרשים, קשר מכבי תל אביב מספר על השיקום הארוך, מתייחס לשמועות על הצוות הרפואי של הצהובים ושולח מסר ליריבות על האליפות: "ביכולת לא טובה ניצחנו את בית"ר ומכבי חיפה". ראיון

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

הקיץ הרע של מכבי תל אביב באירופה ותחילת העונה המהוססת, מחזקות אצל יריבות האלופה את התחושה שאפשר לנשל את הצהובים מהתואר שלהם. אחרי פגרת הנבחרת, תחזור מכבי תל אביב לליגה רק ביום שני, בצאת החג השני של סוכות, במשחק חוץ מול מ.ס. אשדוד. המשחק הזה שהופך לדרמטי יותר אחרי שבמחזור האחרון שלפני הפגרה הצהובים סיימו ב-0:0 ביתי ומאכזב מול הפועל חדרה.

מי שיזכה בוודאי לדקות רבות יותר עכשיו הוא אייל גולסה. לנוכח הפציעה של דור פרץ, שייעדר כשלושה חודשים, אמור גולסה - שחוזר מקרוב לשנת היעדרות בגין פציעה משלו - לכבוש מחדש את העמדה בקישור לצד דן גלזר.

גולסה, הקבוצות האחרות מריחות דם ומבינות שמכבי תל אביב לא חזקה כמו בעונה שעברה.

"הקבוצה האחרות יכולות להריח דם, כמו שאתה אומר. עם כל הכבוד להן, ביכולת לא טובה של מכבי תל אביב, אנחנו עם ניצחונות על בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. אני מבטיח שנחזור לעצמנו בקרוב מאוד".

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"עם כל הכבוד לקבוצות האחרות, ביכולת לא טובה של מכבי תל אביב, אנחנו עם ניצחונות על בית"ר ירושלים ומכבי חיפה"/אדריאן הרבשטיין

לא רק אתה חוזר. גם אורוש ניקוליץ' שב אחרי פציעה ארוכה ויש את עומר אצילי בדרך ומאור קנדיל. עומדת להיות תחרות מאוד גדולה.

"התחרות תהיה ענקית כי כל אחד הוא שחקן הרכב ותחרות טובה היא מה שכולם רוצים".

יצא לך לדבר עם דור פרץ אחרי שהוא נפצע?

"דיברנו איתו כולנו. כל מה שהוא יצטרך, אנחנו נמצאים שם בשבילו. אני מקווה שזה יעבור לו כמה שיותר מהר. כולנו מחכים לו".

התבשרתם על העזיבה של בן מנספורד. יש שינויים במכבי תל אביב.

"כולם אוהבים את בן. הוא עשה פה עבודה מדהימה ואנחנו מאחלים לו בהצלחה. אנחנו עם הפנים קדימה ואין לנו מה להתעסק בזה יותר. בטוח שהיו לו סיבות בגללן הוא עוזב".

זה יחליש אתכם?

"החוזק של מכבי תל אביב הוא בכך שלא משנה מי יעזוב, אם זה בן מנספורד או כל שחקן, המועדון יתנהל כרגיל. אני בטוח שזה לא מה שיפריע לנו".

מה מצבך כרגע?

"היום אני מרגיש בסדר גמור. אני מתאמן עם הקבוצה כבר למעלה מחודש. עברתי תקופה לא פשוטה ואני שמח שהיא מאחוריי. אני אפילו לא רוצה לעסוק בה. עבדתי קשה מאוד. חדר כושר, בריכה, חיזוקים, כל יום שני אימונים. עכשיו זה תלוי במאמן וברגע שהוא ירצה לפתוח איתי".

עוד בוואלה!

מוטי אוחיון: "מנספורד היה כמו אבא לחביב. עזיבתו מצערת"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב אייל גולסה, דור מיכה. אדריאן הרבשטיין
"בטוח שאני עוד לא כשיר לגמרי ל-90 דקות אבל אם המאמן יצטרך אותי לתשעים דקות, אני לא אגיד לא". גולסה עם דור מיכה/אדריאן הרבשטיין

אתה כשיר כבר ל-90 דקות?

"בטוח שאני עוד לא כשיר לגמרי ל-90 דקות אבל אם המאמן יצטרך אותי לתשעים דקות, אני לא אגיד לא".

יש המון שמועות על צוות רפואי ושיקומי לא מיטבי במכבי תל אביב. מדברים על זה שיש לכם בעיה.

"בגלל שמכבי תל אביב זה מועדון סגור שלא נותן להיכנס אליו, יש יותר מדי שמועות. נפצעו כאן שחקנים חשובים אבל זה לא מתפקידי לדבר עליהם. אני שמח שאני החלמתי ואני מקווה מאוד שכל מי שפצוע, יתאמן כמה שיותר מהר עם הקבוצה".

איך עברה לך שנה בלי כדורגל?

"אני אהיה כן. ניסיתי כמה שיותר להתנתק מכדורגל. עבדתי כמה שיותר. בקושי ראיתי את אשתי ואת הילדות. עברתי תקופה לא קלה. שנה הייתי מחוץ לכדורגל. כמובן שהשחקנים והמועדון חיזקו אותי ונתנו לי כל מה שצריך".

אורוש ניקוליץ' שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
"המזל של ניקוליץ' ושלי הוא שהיינו ביחד. אם לא היה לנו אחד את השני, מישהו היה מתאבד. ניקוליץ' בחור חיובי שאוהבים מאוד אצלנו והוא יתרום הרבה למכבי תל אביב"/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

חלקת עם אורוש ניקוליץ' תקופת שיקום ארוכה מאוד.

"המזל של ניקוליץ' ושלי הוא שהיינו ביחד. אם לא היה לנו אחד את השני, מישהו היה מתאבד. ניקוליץ' בחור חיובי שאוהבים מאוד אצלנו והוא יתרום הרבה למכבי תל אביב".

מכבי תל אביב מתקשה לכבוש בלא מעט משחקים העונה.

"היה חוסר מזל במשחק האחרון נגד חדרה. הגענו למצבים. אני מאמין שנגיע ביום שני, נכבוש וננצח בעזרת השם".

היכן תפסה אותך הידיעה הנוראית על חביב אוחיון והאם כבר ביקרת אותו בבית החולים?

"היינו אצל חביב. אמנם לא יצא לנו לראות אותו כי הוא היה בתא הלחץ, אבל היינו עם המשפחה וחיזקנו אותה. כולנו איתו. כל מה שהוא יצטרך, הוא יקבל. אני מקווה מאוד שהוא יעמוד על רגליו במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully