וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "תמיד נחמד להיזכר בתקופה שלי בקרית שמונה, יהיה קשה נגדה"

17.10.2019 / 17:12

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת המפגש שלו עם האקסית (שבת, 19:00, ספורט 3). קלטינס: "הפגרה לא אמורה לפגוע במומנטום"

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שלושה ניצחונות ברציפות, תחפש הפועל באר שבע להאריך את הרצף כשתארח בשבת (19:00, ספורט 3) את עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור השביעי בליגת העל.

עוד לפני כן, קיימה היום (חמישי) הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן ברק בכר והקשר דוד קלטינס. בכר אמר: "המטרה היא להמשיך להביא את הדברים שאנחנו מביאים ואת השיפור שלנו. בליגה הזו אין משחקים קלים וזה שקרית שמונה פתחה פחות טוב לא אומר שיהיה משחק קל. בגביע הטוטו הם נראו טוב, היה להם קצת חוסר במשחקים. למשחק קל אנחנו לא מצפים, הלוואי שנצליח לעשות אותו קל יותר, אבל יהיה קשה מאוד".

בכר נשאל האם המפגש מול קרית שמונה עדיין עושה לו משהו בלב ואמר: "תמיד נחמד להיזכר בתקופה שהייתה לי בקרית שמונה, בכל זאת מדובר ב-11 שנים. היו לי הרבה דברים יפים שם. כשמגיעים למשחק שמים הכול בצד, אנחנו מקצוענים ועושים הכול כדי לנצח. אפשר היה להיראות הרבה יותר טוב נגד הפועל חיפה, זו המטרה של הצוות ושלי. אנחנו צריכים לשפר את הדברים גם אחרי ניצחונות. דווקא נגד רעננה שיחקנו יותר טוב מאשר מול הפועל חיפה וניצחנו רק 0:1. פה בבית אנחנו רוצים לשחק הרבה יותר טוב להרבה יותר דקות".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מוכן למפגש עם האקסית. ברק בכר/דני מרון

על פאוליניו אמר המאמן: "יהיה עוד זמן לדבר עליו, הוא יגיע להתאמן רק בדצמבר להתאמן ובינואר לשחק. הוא שחקן טוב ומוכשר, אבל יהיה עוד זמן לדבר עליו". על לואי טהא: "נעשה את השיקולים שלנו, לואי בתקופה טובה, הוא שחקן משמעותי. יש לנו הרבה בלמים טובים, כך שכולם יכולים לשחק. לקראת המשחק נחשוב מה הכי נכון". על רמזי ספורי: "כשצריך לקיים ועדת משמעת, עושים את זה. רמזי עשה טעות והצטער עליה, אבל הכול בסדר. הוא מקצוען והכול בסדר. הוא לא איזה שחקן בעייתי ולא צריך להפוך אותו לכזה. הוא בחור רציני ובסדר גמור".

דוד קלטינס הוסיף: "מהרגע הראשון אמרתי שכולם בבאר שבע, מההנהלה, הצוות והשחקנים, כולם עושים הכול כדי לעזור לי להרגיש בעניינים, זה לא השתנה. המתח והדריכות תמיד נשארים. כבר אחרי המשחק בחיפה חיכינו למשחק הבא. הפגרה לא אמורה לפגוע בנו, להפך כי זה נותן לנו יותר זמן להתכונן. נאור סבג שיחק איתי בנוער בבית"ר ירושלים, עדן שיחק איתי בנבחרות נוער ובנבחרת הצעירה. יש בינינו חיבור מצוין ורואים את זה במגרש, יש קשר בין הדברים".

קלטינס נשאל על ההבדלים בין בית"ר להפועל באר שבע ואמר: "גם בית"ר וגם באר שבע מועדונים גדולים. אני עזבתי את בית"ר ושחקנים יותר גדולים ממני עזבו את בית"ר ומועדונים גדולים יותר מבית"ר בעולם, אני מעדיף לדבר על מה שקורה עכשיו".

עוד בוואלה

פאוליניו: "חבל שהפועל באר שבע פרסמה את החתימה שלי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully