וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון לא הצליחה לנצח בבכורה של רודי גרסיה

גם חילופי המאמנים לא עזרו לקבוצה המאכזבת, שהרבתה להחמיץ וסיימה ב-0:0 מול דיז'ון. בשישי: פריס סן ז'רמן הביסה 1:4 את ניס בחוץ

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-10 בליגה הצרפתית נפתח אמש (שישי) עם 1:4 של האלופה והמוליכה פריס סן ז'רמן בניס, ונמשך הערב עם בכורה מאכזבת של רודי גרסיה כמאמן ליון, ב-0:0 הביתי מול דיז'ון. לעומתו, אנטואן קומבוארה צלח את הבכורה שלו כמאמן טולוז עם 1:2 על סגנית האלופה ליל. פרדראג ראיקוביץ' שוב שמר על שער נקי, בפעם השביעית העונה, וריימס גברה 0:1 על מונפלייה.

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן. AP
צמד כבר במחצית הראשונה. די מריה/AP

ניס - פריס סן ז'רמן 4:1

ארבעה ימים לפני המשחק מול קלאב ברוז' בליגת האלופות ואחרי פגרת הנבחרות, הצליחה פריס סן ז'רמן לחזור לליגה הצרפתית ולהבטיח שתשמור על המקום הראשון גם בתום המחזור העשירי. הקבוצה של תומאס טוכל ניצחה 1:4 בחוץ את ניס, שאמנם לבשה חג כשהבעלים סר ג'ים רטקליף הגיע וסייר באצטדיון, אבל על המגרש לא היה לה מה למכור מול האלופה.

האורחת כבשה את הראשון בדקה ה-15 אחרי מספר מצבים מסוכנים מאוד. ההגנה של ניס עמדה גבוה מאוד, מאורו איקרדי הכניס עומק לאנחל די מריה, שעמד לפני קו מחצית המגרש ולכן לא היה בנבדל. די מריה פרץ לבד מול השוער ובעט בקלות פנימה את ה-0:1. די מריה כבש את השני, די במזל יש לומר, בדקה ה-22. הארגנטינאי קיבל כדור עומק בימין מתומא מונייה וספק ניסה להגביה, ספק בעט. כך או אחרת זה הלך מעל השוער פנימה וקבע 0:2.

המארחת הצליחה לחזור לחיים בזכות שער יפה של איגנסיוס גנאגו אחרי בישול של קספר דולברג בדקה ה-67 וזה 1:2. ניס ניסתה לחזור, אבל ווילן סיפריאן הורחק בדקה ה-74 עם צהוב שני ושלוש דקות לאחר מכן כריסטוף הרל הותיר אותה כבר עם תשעה שחקנים ונגד פ.ס.ז' קשה עד בלתי אפשרי לנסות לחזור למשחק עם תשעה שחקנים. קיליאן אמבפה נכנס כמחליף בדקה ה-83 והצליח לכבוש כעבור חמש דקות ולגמור את המשחק סופית עם בעיטה מתוך הרחבה, 1:3. איקרדי, שבישל מוקדם יותר, כבש את הרביעי בעצמו בדקה ה-91 אחרי בישול של קיליאן אמבפה מול האין הגנה שמנגד וזה 1:4.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רודי גרסיה מאמן ליון. רויטרס
לא ראה שער בבכורה. רודי גרסיה/רויטרס

ליון - דיז'ון 0:0

גם הבכורה של רודי גרסיה לא בישרה על שינוי אצל המארחת, שלא הצליחה לכבוש בבית מול המדורגת לפני אחרונה למרות 10 כדורים למסגרת של המצטיין במשחק אלפרד גומיס. מוסא דמבלה ומקסוול קורנה היו המחמיצנים הראשיים, כשחסרונו של ממפיס דפאי הורגש. ליון עם 10 נקודות בלבד וסופרת שמונה מחזורים ללא ניצחון, אחרי שניצחה בשני מחזורי הפתיחה עם סילביניו, בעוד דיז'ון במקום ה-18 עם נקודה פחות.

מוסא דמבלה שחקן ליון בין שחקני דיז'ון. רויטרס
לא מעט החמצות. מוסא דמבלה/רויטרס

משחקים נוספים

ריימס - מונפלייה 0:1
לריימס: יוניס עבדלחמיד (2)

אנז'ה - ברסט 1:0
לאנז'ה: אירבן קרדונה (66)

מץ - נאנט 0:1
למץ: חביבו דיאלו (86)

טולוז - ליל 1:2
לטולוז: יאיא סאנוגו (58), מקס גראדל (66), לליל: ז'וזה פונטה (90+3)

נים - אמיין 1:1
לנים: פאבלו מרטינז (41), לאמיין: ארתורו קלאברזי (90+5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully