וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חסון ימונה ליושב ראש ההתאחדות לכדורגל

17.10.2019 / 9:16

מנכ"ל ויושב ראש המנהלת לשעבר יציג את מועמדותו בישיבת ההתאחדות בעוד כשבועיים: "הושגה הסכמה רחבה בין חברי וחברות ההנהלה". חסון: "לאחר היוועצות ארוכה החלטתי להציג את מועמדותי"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

ההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר (חמישי) על מינויו הקרוב של אורן חסון לתפקיד יושב ראש ההתאחדות. על פי ההודעה: "בישיבת הנהלת ההתאחדות הקרובה שתיערך ב-30 בחודש תוצג מועמדותו של חסון לתפקיד, לאחר שהושגה הסכמה רחבה בין חברי וחברות ההנהלה כי חסון הוא האדם הנכון והראוי להוביל את הכדורגל הישראלי".

בהמשך ההודעה נכתב: "חסון, שכיהן בעבר כמנכ"ל הראשון של מנהלת הליגות ולאחר מכן כיו"ר מנהלת הליגות, הסכים לקבל על עצמו את תפקיד יו"ר ההתאחדות וצפוי להוביל את הכדורגל הישראלי מיד לאחר ההצבעה על מינויו בישיבת הנהלת ההתאחדות".

אורן חסון יו"ר המנהלת. קובי אליהו
"הסכים לקבל על עצמו את תפקיד יו"ר ההתאחדות". אורן חסון/קובי אליהו

חסון אמר בתגובה: "לאחר היוועצות ארוכה החלטתי להציג את מועמדותי לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל, הרבה הודות לתמיכה הרחבה בי מצד חברי וחברות ההנהלה".

כזכור, שינו זוארץ מונה לתפקיד אחרי מאבק ארוך לפני שנה, אך התפטר כעבור שלושה חודשים בלבד. לאחר שהמשיך בתפקידו כחמישה חודשים נוספים, עזב סופית זוארץ ביוני, והוחלף על ידי דודי גיל ששימש כיושב ראש זמני.

עוד בוואלה!

וילי רוטנשטיינר ימליץ על הארכת חוזהו של אנדי הרצוג רק אם יבהיר מה כוונותיו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully