וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה ימים אחרי שהתמוטט בזירה: מת המתאגרף האמריקאי פטריק דיי

דיי בן ה-27 הפסיד בנוקאאוט לצ'ארלס קונוול, ספג פגיעה מוחית קשה ומותו נקבע אמש בבית חולים בשיקגו. יריבו התנצל: "הלוואי שיכולתי להחזיר את הגלגל אחורה"

מתוך טוויטר
המתאגרף פטריק דיי. GettyImages
מניין קורבנות הזירה עולה. פטריק דיי אחרי הקרב הקטלני/GettyImages

עוד קרב אגרוף מסתיים במוות. ארבעה ימים אחרי שהתמוטט בזירה בתום הפסד בנוקאאוט, המתאגרף האמריקאי פטריק דיי, בן 27 בלבד, מת הלילה (בין רביעי לחמישי) בבית חולים בשיקגו. דיי, שספג נוקאאוט מיריבו צ'ארלס קונוול בסיבוב העשירי של הקרב, היה מאושפז מאז הקרב בבית החולים עם פגיעה מוחית קשה.

"הוא מת השהוא מוקף בבני משפחתו, בחבריו הקרובים ובחברים מהאגרוף", מסר בצער אמרגנו של דיי, לו דיבלה. "בשמה של משפחתו של פטריק, רצינו למסור את תודותינו על התמיכה והאהבה האינסופית שקיבלנו מאז הפציעה הקשה".

דיבלה התעקש שדיי, שהגיע ממשפחה עם רקע סוציו-אקונומי גבוה ו"גדל בבית טוב", לא היה מתחרט על הבחירה במקצוע הקטלני גם אם היה בין החיים כיום. "הוא בחר באגרוף מתוך מודעות מוחלטת לסיכונים שכרוכים בכך, כי זה מה שאהב. זה גרם לי להרגיש חי".

יריבו צ'ארלס קונוול, שהתחרה בעבר באולימפיאדת לונדון, פרסם ציוץ תגובה בטוויטר למוות המצער. "מעולם לא האמנתי שזה מה שיקרה. כל מה שרציתי זה לנצח...הלוואי שהייתי יכול להחזיר את הגלגל אחורה", כתב. "לאף אחד לא מגיע דבר כזה. אני מריץ את הקרב בראש שוב ושוב, וחושב לעצמי 'למה זה קרה דווקא לי'. אין לי תשובות".

  • עוד באותו נושא:
  • אגרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully