וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 3:4 משוגע למכבי פ"ת על רמה"ש, ראשון הפסידה, קטמון לא עוצרת

שלושער של אבוחצירה החזיר את רמה"ש מפיגור 2:0, אבל בריבו המחליף השלים מהפך נוסף (86). ניצחון חמישי רצוף לקטמון, 1:2 באשקלון

שחקני מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
איזו דרמה. שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים/ברני ארדוב

המחזור התשיעי בליגה הלאומית נמשך היום (חמישי) עם שלושה משחקים שבהם היום מעורבות קבוצות הצמרת. המוליכה מכבי פתח תקוה ניצחה 3:4 את ניר רמת השרון עם מהפך דרמטי בסיום למרות שלושער של שמעון אבוחצירה. הפועל קטמון השיגה ניצחון חמישי רצוף, 1:2 באשקלון ונצמדה לראשון לציון שהפסידה במפתיע לבית"ר תל אביב רמלה.

דור חוגי שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
כבש אחרי 9 שניות. דור חוגי/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה - הפועל ניר רמת השרון 3:4

תשע שניות, זה פרק הזמן שלקח לדור חוגי להעלות את מכבי פתח תקוה ליתרון ואחרי 10 דקות מוחצות של המלאבסים, היה נדמה שהם מטיילים לניצחון קליל וחד צדדי. הקבוצה של גיא לוזון פתחה את המשחק הזה בבליץ אדיר ובדקה העשירית חוגי בישל לברנדאו את ה-0:2. אלא שהקבוצה של נועם שוהם יצאה לאט לאט מההלם והפכה ל-2:3 בזכות שמעון אבוחצירה שכבש שלושער. אבל גם זה לא הספיק לרמה"ש שספגה שני גולים נאיביים בדקות האחרונות ונחלה הפסד שלישי ברציפות במשחק אולי הכי מרתק שהיה עד כה בלאומית.

רמה"ש החלה ליצור מצבים ואחרי החמצה גדולה שלו, אבו חצירה צימק (29) בפנדל שנוי במחלוקת. השער הזה עודד את רמה"ש שיזמה גם במחצית השנייה ובדקה ה-71 אבוחצירה השווה אחרי שדחק פנימה מריבאונד לטיל אדיר של אור אוסטוינד המחליף למשקוף. בדקה ה-81 רוי רונן הזין את אבוחצירה שהשלים שלושער וגם מהפך. גמור? ממש לא. כעבור שתי דקות בלבד ארד בר נותר חופשי לגמרי וקבע 3:3 ותאי בריבו המחליף קבע מהפך נוסף בדקה ה-86 אחרי שנותר חופשי לגמרי לכדור רוחב של ברנדאו. המלאבסים הגדילו את הפער מהמקום השני לארבע נקודות והם בדרך הבטוחה לליגת העל. רמה"ש ממשיכה להתרסק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
איזה ניצחון. שחקני מכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - בית"ר תל אביב בת ים 3:2

הפסד מפתיע מאוד לקבוצה של עופר טסלפפה מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. הכתומים פתחו דווקא מצוין ונגיחה של מיקו ממן העלתה אותם ליתרון מוקדם (14). אלא שיהאב אל עביד השווה (39) ואדוארדו גררו הפך (53). גיל יצחק היה יכול להשוות שוב אבל החמיץ פנדל (67) וישראל ואתורי העניש עם ה-1:3 (86). שתי דקות לאחר מכן גיל יצחק חיפה על החמצת הפנדל וצימק, אבל לא הצליח להציל את קבוצתו מהפסד שאפשר לקטמון לסגור עליה במאבק על המקום השני.

הפועל אשקלון - הפועל קטמון 2:1

ניצחון חמישי רצוף לקטמון הלוהטת, שגם סגרה את הפער מראשון לציון השנייה וכרגע היא נראית כמו מועמדת לגיטימית להיאבק על העלייה לליגת העל בעיקר בזכות שחקן אחד: וויליאם אגאדה. החלוץ הניגרי הלוהט העלה את הירושלמים ליתרון מוקדם (11) ושרון זיסו קבע 0:2 כבר אחרי רבע שעה של משחק. אדר אוואט צימק בפנדל (65), אבל לא מנע מאשקלון הפסד שהותיר אותה מתחת לקו האדום.

שמעון אבוחצירה שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
שלושער שלו לא הספיק. שמעון אבוחצירה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully