וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין יחלוק כבוד לשמעון מזרחי, יאניס ספרופולוס: "עכשיו הגיע הזמן לנצח"

לפני ההתמודדות ייערך טקס לכבוד יום הולדתו ה-80 של היו"ר, המאמן: "הכוכב האדום סולידית, כספי יהיה מוכן" (חמישי, 21:05, ספורט 5)

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אותלו האנטר בריאיון

מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) את הכוכב האדום בלגרד במסגרת המחזור השלישי ביורוליג. זה יהיה משחק הבית הראשון של הצהובים ביורוליג בעונת 2019/20, והם מגיעים אליו אחרי שני הפסדים בשני מחזורי הפתיחה לחימקי מוסקבה וריאל מדריד בחוץ.

בקבוצה נחושים להשיג את הניצחון הראשון שלהם העונה ביורוליג כדי להמנע מיצירת פער משמעותי בינם לבין הקבוצות שיכנסו לפלייאוף בסוף העונה, ויריבה כמו הכוכב האדום נחשבת לכזאת שמכבי חייבת לנצח בבית. לרשות יאניס ספרופולוס צפוי לעמוד סגל מלא, כשטאריק בלאק וטיילר דורסי שלא שיחקו ביום שני נגד הפועל אילת, צפויים לשחק. הצהובים יערכו אימון מסכם בשעות אחר הצהריים.

"אנחנו פוגשים קבוצה מאוד סולידית", אמר ספרופולוס במסיבת העיתונאים. "נצטרך לספק הגנה טובה מאוד ולשחק את המשחק הרגיל שלנו בהתקפה, להיות חכמים ולקרוא את היריבה. נתאמץ יותר מהרגיל כי זה משחק הבית הראשון שלנו העונה ביורוליג והאוהדים יהיו איתנו. למרות שהפסדנו פעמיים, אלה היו שני משחקי חוץ קשים ועכשיו הגיע הזמן לנצח".

על עומרי כספי, שהחמיץ את המשחק במדריד בשבוע שעבר בשל מחלה, אמר המאמן: "הוא מתאושש מהמחלה במדריד, היא השפיעה גם על המשחק הקודם שלו אבל למשחק מחר הוא יהיה מוכן". אשר לדורסי, שלא נרשם למשחקי הליגה, אמר ספרופולוס: "זה לא קל לשחק רק פעם אחת בשבוע, אנחנו עובדים איתו ומנסים לעזור לו. המטרה העיקרית מבחינתו היא להבין איך אנחנו רוצים לשחק באירופה בניגוד ל-NBA, וכשזה יקרה יהיה לו קל יותר להשתלב, וזה לא משנה שהוא משחק רק משחק אחד בשבוע".

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. דני מרון
יזכה לכבוד מנשיא המדינה. שמעון מזרחי/דני מרון

הכוכב האדום תנחת בתל אביב היום בצהריים ותערוך אימון בשעות הערב ביד אליהו, ומחר תקיים אימון קליעות. הקבוצה של מילאן טומיץ', ששבה ליורוליג אחרי שנת העדרות, פתחה את העונה בצורה טובה עם הפסד דחוק נגד פנאתינייקוס בחוץ וניצחון ביתי משכנע על פנרבחצ'ה בשבוע שעבר.

בניגוד לשנים קודמות, הסגל הנוכחי של הכוכב האדום בנוי בעיקר על שחקנים זרים. השחקן המוביל הוא הפורוורד ג'יימס גיסט שהגיע אחרי שנים רבות בפנאתינייקוס, ולצידו מככב אקס הפועל ירושלים סטרטוס פרפרוגלו. זרים בולטים נוספים הם הקלע בילי בארון, הפורוורד הוותיק דריק בראון, הרכז צ'ארלס ג'נקינס, הגארד לורנזו בראון, שהיה חלק מהסגל של אלופת ה-NBA טורונטו ראפטורס ושחקני הפנים מייקל אוג'ו הניגרי ומוחמד פאייה מסנגל. שלושה שחקנים מקומיים בלבד מקבלים דקות בכוכב האדום - הפורוורד דיאן דבידובץ' והגארדים אוניין דובריץ', ברנקו לאזיץ' ופיליפ קוביץ'.

מלבד העניין הספורטיבי סביב המשחק, הוא יעמוד ברקע חגיגות ה-80 של יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. הקבוצה תערוך טקס למזרחי לפני ההתמודדות, בהשתתפות אורכים מכובדים, משפחה וחברים כשבנוסף יגיע לטקס נשיא המדינה רובי ריבלין, שחגג אף הוא את יום הולדתו ה-80 בחודש שעבר.

לקראת העונה הקרובה השקיעה חברת היכלי הספורט, המנהלת את ההיכל, כמיליון וחצי שקלים בשיפוץ שכלל: עבודות להוספת עשרות מקומות מונגשים לבעלי מוגבלויות, חידוש הרצפה ההיקפית במבואת ההיכל וצביעה מקיפה בתוך ההיכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully