וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל על ניימאר: "היה לא נעים לראות אותו". דני אלבס: "פריס עיר גזענית"

הפרטים על התנהלותו של כוכב פ.ס.ז' בקיץ נחשפים ("שוחח עם שחקנים בכירים בריאל מדריד"), המאמן מודה: "החלק הקשה עוד לפניו". דני אלבס על החיים בפריס: "אנשים שם די גזענים"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: שר הספורט הטורקי על סערת ההצדעה של שחקני הנבחרת

גיליון הפציעות של ניימאר ממשיך להתארך. אמש (שלישי) התברר שכוכב פריס סן ז'רמן ייעדר כחודש בעקבות הפציעה שספג במשחק הידידות של נבחרת ברזיל נגד ניגריה (1:1), והביקורות בצרפת גוברות. זו היתה הפציעה השלישית שניימאר ספג במדי נבחרת ברזיל בשנה האחרונה, ואחרי שתוצאות הבדיקות פורסמו דווח בצרפת על כך שבפריס זועמים על ההתנהלות של נבחרת ברזיל, ששיתפה את ניימאר גם כשהיה סיכוי שייפצע שוב כביכול.

"האמת היא שלא לקחנו שום סיכון כשהחלטנו שישחק", התגונן טיטה, מאמן הסלסאו. "אם הייתי חושש שיש סיכוי כלשהו שייפצע, הייתי מושיב אותו ביציע. לשתף אותו כשהוא בסכנה להיפצע היה חסר אחריות מבחינתי, וכנראה שגם הייתי מקבל טלפון ממאמן ונשיא פריס סן ז'רמן. עובדה שזה לא קרה".

בנוסף, ב"גלובו" צוטט רופא נבחרת ברזיל כאומר ש"ניימאר לא סבל מכאבים לפני המשחק, ולא היתה שום סיבה לחשוד שייפצע".

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל הפצוע עם המאמן טיטה. GettyImages
פציעה שלישית במדי ברזיל בשנה האחרונה. ניימאר עם טיטה/GettyImages

כך או כך, כשיר או פצוע, ניימאר ממשיך להעסיק את התקשורת הצרפתית גם בשל היחסים המתוחים בינו לבין פריס סן ז'רמן. אירועי הקיץ, שכללו מגעים עם ברצלונה וריאל מדריד והתוודות פומבית על רצונו לעזוב את פריס, עדיין לא נשכחו לחלוטין, כפי שמתאר המאמן תומאס טוכל.

"האוהדים מביעים את דעתם, ואני יכול להבין את זה. זו זכותם המלאה", אמר טוכל בהתייחס למחאות של אוהדי פ.ס.ז' נגד ניימאר. "הם גאים במועדון שלהם וזה לא נעים לשמוע שחקן שלך אומר שהוא רוצה לעזוב שוב ושוב, במשך שבועות ארוכים. אמרתי לניימאר - עכשיו הוא צריך להתמודד עם ההשלכות".

טוכל אף אמר לניימאר ש"אתה חושב שהחלק הקשה מאחוריך, אבל אני מתכוון לדחוף אותך קדימה הרבה יותר באגרסיביות עכשיו. החלק הקשה מתחיל רק עכשיו".

ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני חשפו פרטים חדשים על הניסיונות של ניימאר לגשש בקיץ את דרכו לריאל מדריד - שהיתה ככל הנראה האופציה הראשונה מבחינתו. בדיווח נטען שניימאר שוחח אישית עם סרחיו ראמוס, קאסמירו, מרסלו ולוקה מודריץ' על האפשרות שיצטרף, קיבל מהם אור ירוק וזכה ל"תגובות נלהבות" מהם. זמן קצר לאחר מכן אף התחיל לעקוב אחריהם ברשתות החברתיות.

בסופו של דבר ריאל מדריד לא הסכימה לשלם על ניימאר יותר מ-200 מיליון יורו וירדה מהעסקה, ורק לאחר מכן פנה החלוץ לברצלונה וניסה להגיע.

עוד בוואלה!

ריאל מדריד מודאגת מהפציעות של מודריץ' ובייל, פביאן רואיס מועמד

לכתבה המלאה
ניימאר מול סרחיו ראמוס. AP
שחקני ריאל התלהבו מהאפשרות שיצטרף. ראמוס וניימאר/AP

עוד בפ.ס.ז': דני אלבס מספר שנהנה מאוד בעונה שלו בקבוצה, אבל לא נהנה מהחיים בבירת צרפת. "זה היה הלם תרבותי מעניין", אמר אלבס, "פריס היא עיר די מתוחה. אם אתה מבקר בפריס לשבוע חופשה, אתה תעשה את הכיף של החיים שלך, אבל אם אתה מבלה שם הרבה זמן, זה נהיה מעייף. היא מזכירה לי את סאו פאולו, אבל שם האנשים יכולים להיות פאקינג גזענים. הרבה מהם. אולי לא איתי, לי לא אמרו כלום כי הייתי אומר להם ללכת להזד--ן, אבל אני יודע מה אמרו שם לחברים שלי". אלבס אומר שהחיים בסבילה ובברצלונה היו הרבה יותר טובים עבורו. "האנשים שם הם כמו ברזילאים, יותר תוססים, הם חיים את החיים שלהם יותר ברחובות בחוץ מאשר בבתים ויש להם יותר אנרגיה. אני מעדיף אנשים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully