וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא הפיתרון: ג'יילן ראמזי נשלח בטרייד ללוס אנג'לס ראמס

מהלך גדול של סגנית האלופה, שהביאה את מגן הפינה שהסתכסך לפני כחודש עם מאמנו בג'קסונוויל ודרש לעזוב. LA שלחה תמורתו שתי בחירות סיבוב ראשון ובחירת סיבוב רביעי ועוד קודם לכן, העבירה את מרקוס פיטרס לבולטימור והציבה את אקיב טליב ברשימת הפצועים

אקשן ב-NFL ובעיקר, בגזרת סגנית האלופה לוס אנג'לס ראמס. אחרי שלושה הפסדים רצופים ומאכזבים, שהורידו את LA מ-0:3 למאזן 3:3 בלבד, בקבוצה החליטו שהגיע הזמן לשינוי משמעותי וביצעו כמה מהלכים גדולים ביממה החולפת ובראשם: טרייד שהביא אליהם את ג'יילן ראמזי.

אתמול, הראמס הציבו ברשימת הפצועים את מגן הפינה הוותיק אקיב טליב, עם פציעה בצלעות. הוא יוכל לחזור בעוד שמונה מחזורים, כלומר רגע לפני סוף העונה הסדירה.

המהלך הבא של לוס אנג'לס הגיע בבוקר שלישי, כאשר מגן פינה אחר, מרקוס פיטרס, נשלח לבולטימור רייבנס תמורת הליינבקר קני יאנג ובחירת סיבוב חמישי בדראפט הקרוב של 2020. פיטרס נמצא בעונה החמישית והאחרונה בחוזה הרוקי שלו והוא הגיע מקנזס סיטי ל-LA לפני שנה וחצי, אך לא הצליח לשחזר את יכולתו מימי הצ'יפס.

הבומבה הגדולה של LA חיכתה ללילה והקבוצה שלחה שתי בחירות סיבוב ראשון, ב-2020 וב-2021, יחד עם בחירת סיבוב רביעי ב-2021 לג'קסונוויל עבור ראמזי, שסירב להמשיך לשחק עבור הג'אגוארס ומצא שלל תירוצים לא להתייצב למחזורים האחרונים, מאז נקלע לעימות מתוקשר על הקווים במהלך משחק עם המאמן דאג מארון במחזור השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully