וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון עלתה לוורלד סיריס, יוסטון ביתרון 1:2 על היאנקיז

הנשיונאלס פתחו בסערה, ניצחו 4:7 את סנט לואיס והשלימו סוויפ והעפלה היסטורית. האסטרוס ניצחו 1:4 בתפוח הגדול והשלימו מהפך ב-ALCS, דידי גרגוריוס פספס הומראן קריטי בסנטימטרים

וושינגטון נשיונאלס עלתה הלילה (בין שלישי לרביעי) לראשונה בתולדותיה לוורלד סיריס. עוד קודם לכן, יוסטון עלתה ליתרון 1:2 מול היאנקיז ב-ALCS.

וושינגטון - סנט לואיס 4:7 (הנשיונאלס ניצחו 0:4)

51 שנים אחרי שהוקמו, אי שם במונטריאול בתור האקספוס, הנשיונאלס, שהגיעו לבירה ב-2005 וניצחו רק סדרת פלייאוף אחת בתולדותיהם עד השנה, השלימו סוויפ מדהים והעפלה לוולרד סיריס, שם הם ימתינו כעת עד שהקרב בין יוסטון ליאנקיז ייגמר.

וושינגטון עשתה זאת דווקא בעונה שאחרי עזיבתו של ברייס הארפר, אך בניגוד לווילד קארד מול מילווקי ולסדרת הסיבוב הראשון נגד הדודג'רס, אשר בשניהם הנשיונאלס היו קרובים להדחה, הפעם הם לא השאירו שום מקום לטעויות.

ביתרון 0:3 מבטיח, המארחים פשוט השתוללו באינינג הראשון. פטריק קורבין פתח עם שלושה סטרייקאאוטים רצופים וההתקפה עבדה מושלם, כאשר דקוטה הדסון האומלל נמשה מהגבעה אחרי שני אאוטים בלבד ובפיגור 5:0. וושינגטון הוסיפה עוד צמד ריצות וסיימה את האינינג הפותח ב-0:7 והמשחק הרגיש גמור, אך הקארדס לא ויתרו.

יאדייר מולינה צימק בהומראן באינינג הרביעי וקורבין, שנשאר על הגבעה, הסתבך לגמרי באינינג הבא והרשה עוד שלוש ריצות לפני שהשיג צמד סטרייקאאוטים קריטי מול פול גולדשמיט ומרסל אוזונה.

שון דוליטל נכנס ומשך היטב, אך הוא והקלוזר דניאל הדסון מילאו את הבסיסים באינינג השמיני ולמזלם, יצאו מזה בשלום. זה הספיק ועם עוד שלושה אאוטים, וושינגטון התפנתה לחגיגות. קורבין סיים חמישה אינינגים עם 12 סטרייקאאוטים ולנשיונאלס יש כעת שבוע שלם למנוחה עד שיצאו לדרכים, למשחק 1 ו-2 של הוורלד סיריס.

ניו יורק יאנקיז - יוסטון 4:1 (1:2 לאסטרוס בסדרה)

הטקסאנים, שהובסו במשחק 1, השלימו מהפך עם עוד תצוגה מצוינת וגם לא מעט מזל.

חוזה אלטובה באינינג הראשון וג'וש רדיק בשני ירו כדורים מעבר לגדר וקבעו 0:2 מהיר על חשבונו של לואיס סברינו המאכזב, אבל באינינג החמישי הפסים היו במרחק סנטימטרים ספורים מהשלמת מהפך.

עם אדווין אנקרנסיון בבסיס השני וגלייבר טורס בראשון, דידי גרגוריוס חבט בהגשה הראשונה שראה מול גריט קול והכדור עשה את דרכו ליציעים, אך נחת לבסוף ממש ליד הגדר, בידיים של רדיק.

זה הספיק ליוסטון כדי להעניש עם עוד שתי ריצות באינינג השביעי מול זאק בריטון, עם הגשה פרועה וחבטת הקרבה של יולי גרייל, כאשר גם הומראן מצמק של טורס בשמיני לא עוזר. קול סיים עם שבעה ושבעה ומשחק 4 עלול להידחות בגלל גשם שאמור לרדת בניו יורק מחר בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully