וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק מהומס נפצע בברך, קנזס סיטי הביסה בדנבר

ה-MVP ספג פגיעה מטרידה מאוד ב-6:30 והצ'יפס יתפללו שלא מדובר בבעיה ברצועה, שתשבית אותו לטווח ארוך. מאט מור הוביל לניצחון המוחץ בהיעדרו

המחזור השביעי ב-NFL נפתח הלילה (בין חמישי לשישי) עם 6:30 משפיל של קנזס סיטי (2:5) אצל דנבר (5:2), אך החדשות הגדולות מהמשחק הזה הן פציעה מטרידה מאוד שספג פטריק מהומס, כזו שגרמה ל-MVP לנטוש את המשחק ולהמון לחץ ב-KC ובכלל, בליגה.

זה החל כמו עוד משחק ככל המשחקים והברונקס אפילו שמו טאצ'דאון מהיר ותוך שש דקות עלו ל-0:6, הנקודות היחידות שלהם לאורך הערב העגום. מהומס הגיב במהרה עם טאצ'דאון משלו ואז, אחרי עוד שער שדה ועצירה על ההגנה, הצ'יפס יצאו לדרייב ובדאון רביעי ויארד, על קו ה-5 של המארחת, מהומס ביצע קוורטרבק סניק.

מיד ניתן היה לראות שמשהו לא בסדר וסרטון מהמקרה הראה כיצד הרופאים מחזירים לו את פיקת הברך למקום. הוא הצליח לעזוב את כר הדשא בכוחות עצמו ומיד אחרי בדיקה ראשונים, נמסר כי הוא מחוץ למשחק. את השאר יגלה ה-MRI מחר ומהומס יקווה שלא מדובר בנזק לרצועות, כזה שיכול להשבית אותו לכמה שבועות או אולי גם לכל העונה אם יזדקק לניתוח.

הצ'יפס, איכשהו, יצאו מההלם לא רע. מיד אחרי הפציעה, רג'י רגלנד החזיר פאמבל לאנדזון וברבע השלישי, מאט מור מצא את טייריק היל לטאצ'דאון של 57 יארד. עכשיו רק נותר להתפלל. מהומס מסר 76 יארד (10 מ-11) וטאצ'דאון, מור סיים עם 117 וטאצ'דאון. ג'ו פלאקו סיפק 213 יארד, פאמבל ולא פחות משמונה סאקים. לא טוב.

המחזור השביעי יימשך במלוא המרץ ביום ראשון עם שמונה משחקים מוקדמים ועוד שלושה מאוחרים, לפני הסאנדיי ומאנדיי נייטס. קליבלנד, פיטסבורג, טמפה ביי וקרוליינה בחופש.

20:00:

אטלנטה (5:1) - לוס אנג'לס ראמס (3:3)

שתי קבוצות במשבר עמוק ייפגשו בג'ורג'יה. הגנת הפאלקונס חוטפת מכל דבר שזז ומעמדו של דן קווין מעורער מתמיד אחרי ההפסד לאריזונה. הראמס נראו מצוין בפתיחה, אבל מגיעים אחרי שלושה הפסדים רצופים ואחרי שבוע בו ביצעו כמה מהלכים גדולים, כולל הבאת ג'יילן ראמזי. מי תתאושש?

בפאלו (1:4) - מיאמי (5:0)

הבילס המפתיעים בדרך הבטוחה לפלייאוף. הם חוזרים משבוע החופש ומקבלים הזדמנות חלומית לרשום עוד ניצחון, מול מי שהוכיחה בשבוע שעבר לכל המפקפקים מי רשמית הקבוצה הגרועה ב-NFL.

סינסינטי (6:0) - ג'קסונוויל (4:2)

עוד אחת שנמצאת בתחתית החבית היא סינסי, אבל זו יכול להיות הצ'אנס שלה לצאת מהאפס מול גרדנר מינשו, שהתחיל מאוד מבטיח ובשבועות האחרונים חזר להראות למה אף אחד לא בנה עליו יותר מדי. הג'אגס ינסו להימנע מהפסד שלישי רצוף.

דטרויט (2:1:2) - מינסוטה (2:4)

כל השבוע זעמו בדטרויט, ובצדק, על השופטים שגזלו מהם ניצחון יקר בלמבו פילד. אלא שגם הליונס עצמם די הפסיקו לשחק בשלב מסוים שם והם חייבים להתאושש מול עוד יריבה לבית, אחרת יהיה מאוחר מדי. מינסוטה החטיפה לפילדלפיה ותגיע מלאת ביטחון לעיר המכוניות.

גרין ביי (1:5) - אוקלנד (2:3)

בצד השני של הדרמה במאנדיי נייט ניצבו הפאקרס, שמחזיקים במאזן מצוין כעת, למרות שלא הבריקו בכמה משחקים. הם יוכלו לשפר אותו עוד יותר ולשמור על מרחק מהווייקינגס ושאר הבית על חשבון ג'ון גרודן, אך הריידרס הלא יציבים כבר הוכיחו שהם יכולים לעקוץ לעיתים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס. AP
ישמור על המאזן המצוין? רוג'רס/AP

אינדיאנפוליס (2:3) - יוסטון (2:4)

מפגש מפתח ב-AFC דרום הצפוף. הקולטס הדהימו בקנזס סיטי לפני שבועיים ואז יצאו לחופש. יוסטון הגיעה לארוהד ישר אחריהם וניצחה גם היא ודשון ווטסון ממשיך לספק קייס ל-MVP.

ניו יורק ג'איינטס (4:2) - אריזונה (3:1:2)

דניאל ג'ונס נראה די חסר אונים בחמישי שעבר בפוקסבורו ולמרות שקשה להאשים אותו, הוא חייב לחזור ליכולת אותה הפגין במשחקים הראשונים אחרי שירש את איליי מאנינג. הקוורטרבק היחיד שנבחר מעליו בדראפט האחרון, קיילר מארי, כבר הוביל את הקארדס לצמד ניצחונות ברצף ויקווה להשיג עוד אחד, בתפוח הגדול.

וושינגטון (5:1) - סן פרנסיסקו (0:5)

זה כנראה לא מנחם אף אחד, אבל הסקינס לא יסיימו עם 16:0 אחרי הניצחון הדרמטי במיאמי. המפגש מול הניינרס השועטים, שהבריקו גם על חשבון הראמס, כבר יהיה הרבה יותר מסובך ולג'ימי גארופולו יש אפשרות לעשות פתיחת 0:6 פנטסטית.

23:05-23:25:

טנסי (4:2) - לוס אנג'לס צ'ארג'רס (4:2)

שתי קבוצות שלא מצליחות לממש כלום מהפוטנציאל שלהן נפגשות למשחק די עצוב. מרקוס מריוטה, אחרי עוד הופעה מחפירה, עשוי לרדת לספסל לטובת ריאן טניהיל. גם LA מגיעה אחרי שני הפסדים וזו שתיפול כאן תוכל די רשמית לחשוב על העונה הבאה.

שיקגו (2:3) - ניו אורלינס (1:5)

שתיים מההגנות הטובות בליגה ייפגשו בעיר הרוחות. הדובים, שמרשים רק 13.8 נקודות בממוצע למשחק העונה, פישלו בלונדון מול אוקלנד וחייבים להתאושש. הסיינטס מגיעים מניצחון מכוער בג'קסונוויל ומחכים שדרו בריס יחזור. עד אז, ההגנה וטדי ברידג'ווטר ינסו לסחוב.

סיאטל (1:5) - בולטימור (2:4)

אחד ממוקדי המחזור. הסיהוקס מפתיעים רבים וראסל ווילסון ממשיך להראות כמו אחד השחקנים הטובים בליגה אחרי שהוביל קאמבק ענק בקליבלנד. הרייבנס קיבלו בשבוע שעבר הופעה היסטורית מלמאר ג'קסון והוא יזדקק להתעלות גם הפעם כדי לצאת עם משהו מהמשחק הזה.

דאלאס (3:3) - פילדלפיה (3:3), שני, 3:20

שתי היריבות הוותיקות לא נמצאות בתקופה נעימה במיוחד. הקאובויס אחרי שלושה הפסדים רצופים וכל פתיחת העונה המבטיחה נעלמה כלא הייתה. האיגלס הובסו במינסוטה וזרקו את הליינבקר זאק בראון אחרי שהוא קישקש יותר מדי. מי שתצא בלי כלום מהסאנדיי נייט הזה עלולה לגלות שהעונה ברחה לה.

ניו יורק ג'טס (4:1) - ניו אינגלנד (0:6), שלישי, 3:15

המאזן המאכזב של הג'טס נולד לא מעט בגלל ההיעדרות המתסכלת של סאם דרנולד וכשהוא חזר בשבוע שעבר, הקוורטרבק הצעיר הראה מה הוא שווה בניצחון מול דאלאס. אלא שנגד ההגנה המפלצתית של הפאטס, הוא ייאלץ להשתדרג עוד הרבה יותר. ההתקפה של האלופה די מתקשה, אך אם הסילונים ינצחו כאן זו תהיה סנסציה רצינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully