וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס המילטון בפוסט פסימי: "שוקל לוותר על הכל. להיכבות לגמרי"

נהג הפורמולה 1 שלח מסר מדכדך לעוקביו באינסטגרם על רקע המצב בעולם: "מתכוון לקחת רגע לעצמי ולהתרחק על מנת להסיק מסקנות"

נהג קבוצת מרצדס לואיס המילטון. רויטרס
נשמע נואש. המילטון/רויטרס

לואיס המילטון עורר דאגה בקרב מעריציו עם פוסט שהעלה היום (שלישי) באינסטגרם, שבו הביע דאגה מעתידם של כדור הארץ והאנושות. המילטון, אלוף הפורמולה 1 ואחד הנהגים המפורסמים בעולם, כתב שהוא "שוקל לוותר על הכל" ושלחיים שלו "אין משמעות" במסר מדכדך ל-13.1 מיליון עוקביו. "למען האמת, אני כבר חושב על לוותר על הכל", כתב המילטון, 34, "להיכבות לגמרי. למה לטרוח, כשהעולם בכזה בלגן, ולאנשים לא אכפת". המילטון הפך לטבעוני לפני שנתיים, ואף פתח מסעדה טבעונית לאחרונה.

"שלום עולם, אני מקווה שכולם נהנים מהיום שלהם", כתב המילטון, "אני עצוב עכשיו במחשבה על הכיוון שאליו כדור הארץ שלנו הולך. היכחדות המין האנושי הופכת לסבירה יותר ויותר בגלל שימוש יתר במשאבים שלנו. העולם הוא מקום מבולגן מאוד. מנהיגי העולם הם או בורים שלא אכפת להם בכלל מהסביבה...

"גידולים וחקלאות הם המזהם הכי גדול שיש כיום, 50 אחוז יותר מכל תעשיית התחבורה והנסיעות. אני עצוב לראות שהרבה אנשים, כולל חברים קרובים, מתעלמים ממה שקורה מדי יום. חינוך זה מפתח, ותמיד לימדו אותנו שלאכול חיות זה טוב עבורנו, אבל שיקרו לנו מאות שנים.

"לי לקח 32 שנה להבין את ההשפעה שיכולה להיות לי על העולם, ואני מבין מדי יום מה אני יכול לעשות כדי לעשות טוב יותר. אני רוצה שלחיים שלי תהיה איזשהי משמעות, ולמען האמת עד עכשיו לחיי לא הייתה משמעות. להיות חלק מהדבר הזה זה לא משמעות, אלא להיות חלק מהפתרון, ועכשיו אני שואף להיות טוב יותר.

"אני מאיץ בכם, תלמדו קצת, תחקרו, תמצאו את החמלה שיש בכם ותבינו למה אתם מובילים כשאתם שומרים על תעשיית הבשר משגשגת. פגיעה בקרחונים, אכזריות לבעלי חיים, שינויי האקלים, הכל קורה מדי יום. תהפכו לטבעונים, זו הדרך היחידה להציל את העולם. אפשר לעשות את זה כל כך מהר, צריך רק להתרכז בזה.

"למען האמת, אני כבר שוקל לוותר על הכל. להיכבות לגמרי. למה לטרוח, כשהעולם כל כך מבולגן ולאף אחד לא אכפת. אני מתכוון לקחת רגע לעצמי ולהתרחק על מנת להסיק מסקנות. תודה לאלה שעדיין אכפת להם מהעולם".

הציוץ של לואיס המילטון

והתגובות המלגלגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully