וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבל מודיעין חולמת על סנסציה נגד נס ציונה, אלון שטיין: "יחסי הכוחות ברורים"

15.10.2019 / 17:01

סיבוב א' בגביע המדינה ייצא לדרך ביום רביעי (19:30): העולה החדשה לליגה הלאומית, שמציגה את טוני יאנגר, עמית ביר-כץ ורז ניסים-כהן, חולמת להדיח את הכתומים מליגת העל. דקוואן קוק צפוי להיעדר

גשפאר פוטוצ'ניק מאמן בני הרצליה עם אלון שטיין. קובי אליהו
חבל מודיעין ואלון שטיין ינסו להפתיע/קובי אליהו

משחקי סיבוב א' בגביע המדינה בכדורסל ייצאו כבר מחר (רביעי, 19:30) לדרך כשהפועל חבל מודיעין, העולה החדשה לליגה הלאומית, תארח את עירוני נס ציונה. המשחק הוקדם בשבוע משאר המשחקים, שיערכו בשבוע הבא בימים שלישי וחמישי, בשל השתתפותה של נס ציונה בשלב הבתים של היורופקאפ. חבל מודיעין תארח את המשחק באולם ברמלה, מאחר והאולם בשוהם, בו היא תארח את משחקיה בליגה השנייה, עדיין נמצא בשיפוצים.

הקבוצה שעלתה השנה לליגה השנייה חולמת על סנסציה כבר בסיבוב הראשון של הגביע. חבל מודיעין מחזיקה כמה שחקנים בעלי ניסיון בליגת העל - הפורוורד הוותיק טוני יאנגר, הסנטר עמית ביר-כץ והזר איבן אסקה ששיחק בנס ציונה לפני כמה שנים, לצד רז ניסים-כהן, רומן רובינסטיין, אלן סקוורר והגארד האמריקאי דיאנדרה פארקס. את הקבוצה מדריך אלון שטיין שינסה בפעם השנייה את מזלו כמאמן ראשי. "אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה מאוד, מאומנת מאוד, שהשלד שלה נמצא כבר כמה שנים ביחד", אמר שטיין לקראת המשחק, "הרבה שחקנים עם איכויות גבוהות. קבוצה שעשתה תוצאות מצויינות גם בהכנה לעונה וכמובן הנצחון אתמול בנהריה. יחסי הכוחות די ברורים. בשבילנו כקבוצה חדשה וצעירה זה יהיה אתגר לבוא ולהתמודד מולם".

בנס ציונה מגיעים להתמודדות אחרי הניצחון החשוב בליגה אמש על עירוני נהריה, ניצחון בו הפכו הכתומים פיגור דו ספרתי לניצחון חוץ משמעותי. נדב זילברשטיין הסתדר בהתמודדות ללא דקוואן קוק, שנפגע ברגלו באימון המסכם ולא יכל לשחק, וההערכות הן שהוא ייעדר גם מהמשחק ברמלה. זילברשטיין צפוי להעניק דקות ראשונות לגארד עידן אלבר, שזכה בקיץ באליפות אירופה עם נבחרת העתודה, ולא קיבל דקות בשני המחזורים הראשונים של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully