וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייסי: "ניצחון מכוער". וולטרס: "לא היינו מספיק טובים בהגנה"

15.10.2019 / 7:31

מכבי ת"א ניצחה את הפועל אילת, אך בקבוצה מודאגים מהיכולת ההגנתית. וולטרס: "יהיה קשה לנצח אותנו גם ביורוליג". בריאנט: "עדיין לא חושב שאני עושה מספיק"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

עיקרי הדברים:

- מכבי תל אביב גברה על הפועל אילת - הנתונים שעשו את המשחק

- בקבוצה לא היו מרוצים מהיכולת ההגנתית: "עשינו עבודה טובה יותר במחצית השנייה"

- במכבי מתכוננים לכוכב האדום, קווינסי אייסי: "באים לכל משחק כדי לנצח"

מכבי תל אביב שמרה אמש (שני) על מאזן נקי מהפסדים בליגת העל אחרי שניצחה את הפועל אילת 86:102 במשחק הראשון שלה העונה ביד אליהו. הצהובים הציגו במחצית הראשונה משחק הגנתי נרפה מאוד, וספגו 49 נקודות, כשבמחצית השנייה הם מעלים הילוך, נראים יותר טוב, עד לבריחה הסופית בדקות הסיום של ההתמודדות.

המאמן יאניס ספרופולוס שיתף עשרה שחקנים במשחק, כשחמישה מהם קולעים בספרות כפולות, ומהם אות'לו האנטר היה המצטיין עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים. הצהובים קלעו 8 מ-25 מחוץ לקשת השלוש, כשהטלטלה במשחק בזריקות מבחוץ מספרת את סיפור המשחק. מכבי פתחה עם 3 מ-7 ברבע הראשון, ולאחר מכן המשיכה עם 0 מ-12 עד אמצע הרבע הרביעי, כשבדקות ההכרעה הצהובים קולעים 5 שלשות מ-6 נסיונות ונועלים את ההתמודדות. נתון נוסף שממנו היו בקבוצה מרוצים היה כמות האסיסטים - 23 אסיסטים, כשסקוטי ווילבקין מוסר 9 אסיסטים, מספר זהה לזה שמסרה כל הקבוצה בהפסד במדריד בחמישי.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
9 אסיסטים אתמול. סקוטי ווילבקין/דני מרון

בניגוד למשחק בראשון לציון, הפעם הישראלים של הצהובים היו רחוקים משיאם, וקיבלו 85 דקות, כשדני אבדיה ועומרי כספי מציגים משחק טוב. יובל זוסמן התאושש מעט מהמשחק השלילי במדריד, עם 7 נקודות ב-13 דקות, כשהמאמן יאניס ספרופולוס מספר בסיום כי הוא סומך עליו שירים את יכולתו כבר במשחקים הבאים.

למרות הניצחון הנוח בסיום, הצוות המקצועי והשחקנים לא היו מרוצים. "לא היינו טובים מספיק בהגנה, אבל במחצית השנייה היינו טובים יותר גם בתחום הזה", סיכם נייט וולטרס, "אנחנו צריכים לשחק הגנה טובה יותר, הם השיגו הרבה סלים קלים וקיבלו ביטחון. יש להם שחקנים טובים בהתקפה, במחצית השנייה עשינו עבודה טובה יותר ובגלל זה ניצחנו".

אלייז'ה בריאנט, ששיחק אשתקד באילת וקלע 17 נקודות ב-20 דקות הוסיף: "אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה, יש לנו עקומת למידה, שיחקנו במחצית הראשונה הגנה פחות טובה, אנחנו עדיין לומדים אחד את השני, אבל זה יבוא עם הזמן. אני עושה כל מה שהקבוצה צריכה שאני אעשה, אם זה לקלוע, לשחק הגנה, כל מה שצריכים ממני כדי לנצח, אני לא חושב שאני עדיין עושה מספיק. המטרה שלי היא לעזור כדי לנצח. שיחקתי באולמות גדולים, אולמות קטנים, המטרה הכי חשובה היא להשיג את הניצחונות בסופו של יום".

שחקן מכבי תל אביב, קווינסי אייסי, ליד שחקן הפועל אילת, אריק תומפסון. דני מרון
התאושש משלשת הניצחון של ג'ייסי קארול. אייסי/דני מרון

מכבי הגיעה למשחק אחרי ההפסד הדרמטי לריאל מדריד, ושלושה ימים לפני המשחק החשוב נגד הכוכב האדום בלגרד ביום חמישי הקרוב ביד אליהו. "הרגשנו טוב לחזור הביתה, זה היה הפסד כואב במדריד, אנחנו צריכים להמשיך ולהתקדם. ייקח עוד זמן, אבל עשינו צעד קדימה במדריד. אנחנו נהיה קבוצה שיהיה קשה לנצח אותה גם ביורוליג", אמר וולטרס.

שחקן נוסף שרשם משחק חיובי היה קווינסי אייסי, שעליו קלע ג'ייסי קארול את שלשת הניצחון בחמישי האחרון. "אסור לנו לחשוב על המשחק שהיה, אלא חייבים להמשיך הלאה, ללמוד ולהתקדם, כדי לבוא לנצח את המשחק הבא. אנחנו מכבי, אנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח, לא משנה מול מי אנחנו משחקים", אמר אייסי וסיפר על המשחק נגד אילת, " ני שמח שהשגנו את הניצחון, זה היה ניצחון מכוער, אבל ניצחון הוא ניצחון. אנחנו מתאמנים ביחד, אז אנחנו מנסים להשתפר בכמה דברים, אבל הדבר העיקרי הוא שאנחנו חייבים להראות טוב יותר בהגנה. הדבר העיקרי שאני מרוצה ממנו זה הניצחון, עושה מה שאני צריך כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully