וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: שלומי אזולאי יעבור בדיקת MRI, בספק למכבי תל אביב

15.10.2019 / 6:59

הקשר ממשיך להתלונן על רגישות בשריר הירך האחורי ובקבוצה ינסו להכשירו לשני, יצחק אספה צפוי לפתוח כמגן שמאלי, בריהון וגורדנה אמורים להיות כשירים

שלומי אזולאי, מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
סובל מרגישות בשריר. שלומי אזולאי/לירון מולדובן

מ. ס. אשדוד קבעה לשלומי אזולאי בדיקת MRI ליום חמישי. זאת אחרי שהשחקן ממשיך להרגיש רגישות רבה בשריר הירך האחורי וזאת למרות שבבדיקת האולטראסאונד שנערכה לו בסוף השבוע שעבר, לא זוהה קרע כלשהו. אזולאי הבהיר כי הוא מאוד רוצה לשחק מול מכבי תל אביב ביום שני במשחק שינעל את המחזור השביעי, אבל בינתיים הוא לא עורך אימונים מלאים. שחקן נוסף שמחכה למשחק הוא שגיב יחזקאל, שבניגוד לשחקנים אחרים שזכו לאמון מצד מכבי תל אביב, שוחרר מקרית שלום ועבר הקיץ לאשדוד.

במשחק האימון שלשום מול מכבי יפו אותו ניצחה אשדוד 0:4, נאלץ המאמן רוני אוואט להוציא את יחזקאל אחרי ששופט המשחק שלומי בן אברהם רמז כי הוא הולך להרחיק אותו וציין שההרחקה תתפוס לליגה. אוואט מחזיק מאוד מיחזקאל ויש ביניהם מערכת יחסים טובה והוא צפוי לערוך שיחה עם השחקן כדי שמקרה כזה לא יחזור על עצמו.

באשדוד ממתינים לשובו של הבלם טימותי אוואני שיצא למשחק ידידות של נבחרת אוגנדה ומקווים שהוא יחזור כשיר לגמרי. יצחק אספה שמשחק בדרך כלל כמגן ימני, עשוי לפתוח מול מכבי תל אביב כמגן שמאלי מאחר שגיל כהן הורחק במחזור האחרון והגנאי מונטארי, עדיין לא מגלה יכולת גבוהה גם בשל גילו הצעיר. רועי גורדנה ויעקב בריהון שלא התאמנו בצורה מלאה בימים האחרונים, אמורים להיות כשירים עד המשחק בעוד שישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully