וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחסות השופטים: קאמבק ביתי לגרין ביי מול דטרויט

הפאקרס חזרו מפיגור 13:0 בלמבו פילד ל-22:23 משער של מייסון קרוסבי על הבאזר, הליונס יכולים לבוא בטענות לאנשי המשרוקית

גרין ביי (1:5) - דטרויט (2:1:2) 22:23

דרמה גדולה בלמבו פילד נעלה את המחזור השישי ב-NFL ועם כל הכבוד לקאמבק המרשים של ארון רוג'רס והפאקרס, כולם, שוב, ידברו על השופטים שעלו לדטרויט במשחק.

הפתיחה הייתה כולה של דטרויט. במהלך הראשון של המשחק מת'יו סטאפורד השלים מסירה ל-66 יארד והליונס כבשו בהמשך שער שדה ואחריו, השיגו טאצ'דאון עם ריצה מיארד אחד של קריון ג'ונסון. אם זה לא הספיק, את הרבע השני הם פתחו עם עוד שער שדה אחרי פאמבל של הפאקרס ולפתע, זה כבר היה 0:13.

גרין ביי התאוששה בדיוק בזמן. ג'מאל וויליאמס תפס כדור באנדזון מארון רוג'רס ומשני צדי המחצית, מייסון קרוסבי כבש וקבע שוויון. כאן הגיע תור הליונס להתעורר וההגנה שיתקה את האורזים, בעוד ההתקפה מסתפקת בשלושה שערי שדה.

בדיעבד, זה עלה לדטרויט ביוקר, כי רוג'רס הנהיג דרייב מצמק שנגמר בתפיסה מופלאה של אלן לזארד מ-35 יארד ואז קיבל את הכדור שוב ובסיוע שתי שריקות מזעזעות של השופטים נגד האורחים, הוביל את גרין ביי במורד המגרש וסידר לקרוסבי שער ניצחון נינוח, מ-23 יארד, על הבאזר.

רוג'רס מסר 283 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד, ממש על הגול ליין. וויליאמס רץ ל-104 יארד. סטאפורד סיים עם 265, קני גולאדיי קלט 121 מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully