וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: וושינגטון הביסה את סנט לואיס ועלתה ל-0:3

הנשיונאלס רחוקים ניצחון אחד בלבד מהעפלה ראשונה בתולדותיהם לוורלד סיריס לאחר 1:8 ביתי מוחץ. סטיבן שטרסבורג כיכב עם 12 סטרייקאאוטים

שחקני וושינגטון נשיונאלס. AP
עוד ניצחון אחד והם בוורלד סיריס. שחקני הנשיונאלס חוגגים/AP

וושינגטון - סנט לואיס 1:8 (0:3 לנשיונאלס בסדרה)

פסע מהיסטוריה. וושינגטון נשיונאלס תוכל להעפיל מחר בלילה (בין שלישי לרביעי, 3:05) לראשונה בתולדותיה לוורלד סיריס כאשר תארח את סנט לואיס בבירה למשחק 4, בעודה צועדת ביתרון מבטיח ומפתיע של 0:3.

בניגוד לשני המשחקים הראשונים בסדרה, אותם אירחו הקרדינלס, הפעם הנשיונאלס לא פלרטטו עם נו היטר, אבל סטיבן שטרסבורג, בפלייאוף מצוין חנק את הציפורים וההתקפה של וושינגטון, ששמה רק חמש ריצות בצמד המשחקים הקודמים, חגגה הפעם ועשתה את שאר העבודה.

ג'ק פלהארטי, המגיש הצעיר של סנט לואיס, שרד רק ארבעה אינינגים, כי בשלישי הוא חטף ארבע ריצות, מסינגל של אדם איטון, שלווה בדאבלים של אנתוני רנדון והאווי קנדריק.

קנדריק הוסיף ריצה עם דאבל באינינג החמישי ועוד אחד של ריאן צימרמן אחריו קבע 0:6, ויקטור רובלס חבט להומראן באינינג השישי ואחרי שפול דה יונג צימק, צימרמן הכניס ריצה שמינית עם סינגל בתחתית האינינג השביעי. שטרסבורג משך שבעה אינינגים ואומנם הרשה שבע חבטות, אך לא ספג ריצה וסיפק 12 סטרייקאאוטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully