וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "ההתקפה טובה, אבל משחקים גדולים מנצחים דרך ההגנה"

14.10.2019 / 23:49

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-86:102 על הפועל אילת: "אמרתי לשחקנים שחייבים לשפר את ההגנה. מאמין שמעכשיו נראה את זה"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על מכבי ראשון לציון במחזור הראשון

"היה לנו משחק התקפי נהדר, אבל הגנתית שיחקנו טוב רק במחצית השנייה. במחצית השנייה התחלנו להיות יותר אגרסיביים, שיחקנו עם יותר מגע, יותר ריכוז וזה נתן לנו את הניצחון". כך סיכם הערב (שני) יאניס ספרופולוס את הניצחון של מכבי תל אביב 86:102 על הפועל אילת במחזור השני בליגת העל.

הצהובים התקשו במחצית הראשונה, ראו יתרון דו ספרתי מתמוסס בתחילת הרבע הרביעי, אבל תצוגה התקפית נהדרת הספיקה להם בשביל הניצחון. המאמן היווני המשיך: "יחסית לשלב הזה על העונה, ההתקפה שלנו טובה מאוד. אבל אנחנו חייבים לשחק טוב יותר בהגנה, זה המפתח בשביל לנצח משחקים גדולים. אמרתי את זה לשחקנים, ואני מאמין שנראה את זה מעכשיו".

ספרופולוס נשאל על כך שיובל זוסמן שיחק רק 13 דקות והשיב: "כשבאתי לכאן זרקתי אותו למים בלי מצופים. הוא התחיל לשחות במים העמוקים ושרד. אני אוהב אותו מאוד, אנחנו בונים עליו, הוא היה טוב במחצית השנייה, אגרסיבי. יש לנו 84 משחקים בערך ואתה צריך להיות מוכן לעזור לקבוצה. קבוצה גדולה היא כזאת, היום האנטר קלע 20 נקודות, ובמשחק הבא זוסמן יכול לקלוע 20. יש לנו הרבה אופציות שונות להרכבים שונים. אני יכול לבחור עם מי לשחק לפי איך שאנחנו רוצים לשחק".

מאמן אילת, אריק אלפסי, אמר: "במחצית הראשונה שיחקנו התקפה מצוינת, אבל לקבל 54 נקודות זה יותר מדי. גם במחצית השנייה, כשהתקרבנו והבאנו אותם למצב שרצינו לפני המשחק, קיבלנו החלטות לא טובות ולא עשינו שום עצירה הגנתית - וגם כשעשינו הם לקחו את ריבאונד ההתקפה. יש לנו על מה לעבוד הגנתית, ואפשר לקחת את הדקות הטובות ששיתפנו את הכדור והגענו לפואנטות, אבל קשה לשמור מולם על קצב שכזה".

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס. דני מרון
"הפעם האנטר קלע 20 ובמשחק הבא זוסמן יכול לקלוע 20". ספרופולוס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully