וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "מודע לשמועות, אבל אני לא מוכן עדיין לאמן את נבחרת סרביה"

מאמן מכבי תל אביב התראיין ביוון ואמר: "כשלנו באירופה בתחילת העונה, אבל בליגה אנחנו ראשונים ורוצים לזכות בדאבל"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' התראיין היום (שני) ביוון ודיבר בין היתר על פתיחת העונה של הצהובים והמטרות שלהם לקראת העונה הקרובה.

"לא התחלנו את העונה במכבי תל אביב כפי שרצינו", הודה איביץ', "נכשלנו באירופה, אבל בליגה אנחנו עדיין במקום הראשון. יש עוד דרך ארוכה בליגה. המטרה שלנו היא לזכות באליפות ובגביע כמו בכל עונה. אנחנו רוצים להשיג את המטרות שלנו". איביץ' נשאל האם מכבי תל אביב יכולה לזכות באליפות בקלות כמו בעונה שעברה ואמר: "אני לא יודע. הדברים יהיו קשים יותר. הקבוצות האחרות התחזקו, גם הן רוצות לזכות באליפות ויש להן מטרות. גם המשחקים מול קבוצות מהמקום החמישי ומטה לא קלים. אנחנו פייבוריטים ואני לא מתחבא מזה, אבל כדי לעמוד במטרות שלנו אנחנו צריכים לעבוד קשה".

איביץ' המשיך ואמר: "אני בקבוצה הכי גדולה במדינה. הליגה היא לא אחת מהטובות באירופה, אבל המטרות של הקבוצה הן גדולות ואני מרוצה מזה. אי אפשר לדעת כמה זמן אשאר כאן, בעבודה שלי אי אפשר לדעת מה יהיה בחודש הבא. אני מוכן לכל דבר".

איביץ' התייחס לשמועות שקשרו אותו לעמדת מאמן נבחרת סרביה ואמר: "היו שמועות כאלה ואני מודע אליהן. לאמן את הנבחרת הסרבית זו אחריות גדולה. אין לי בעיה עם אחריות, אבל אני לא מוכן עדיין. הדבר החשוב הוא לדעת מה אתה רוצה. אתה צריך לדעת מה אתה רוצה ולהיות מוכן".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"מרוצה מהמטרות של מכבי תל אביב". איביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully