וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פוסט תמיכה בצבא הטורקי: סט. פאולי שחררה את החלוץ שלה

ג'נק שאהין הטורקי העלה פוסט בו הביע הזדהות עם הצבא של מדינתו בסוריה, המועדון הגיב: "דוחים לחלוטין פעולות מלחמה"

מתוך טוויטר

אחרי לחץ מצד האוהדים והתקשורת, הודיעה היום (שני) סט. פאולי מהבונדסליגה השנייה על שחרורו של החלוץ ג'נק שאהין, זאת לאחר שהוא הביע תמיכה בצבא הטורקי שלוחמים במבצע "מעיין השלום" בסוריה. שאהין בן ה-25 פרסם בחשבון האינסטגרם שלו הודעה בה כתב: "אנחנו עומדים לצד החיילים ההרואים שלנו והצבא שלנו. התפילות שלנו איתכם".

היום, כאמור הודיעה סט. פאולי, על שחרורו של שאהין וכתבה באתר הרשמי שלה: "הפוסט שפרסם על התקדמות צבא טורקיה בסוריה נמחק. אחרי שיחות בין ראשי המועדון לבין השחקן ג'נק שאהין הוחלט לשחרר אותו מיידית מאימונים ומכל מחויבות עבור המועדון. מאחורי ההחלטה הזו עמדו הערכים של המועדון והרצון להגן על השחקן עצמו. לאחר אינספור דיונים עם אוהדים, חברי עמותה וחברים, ששורשיהם בטורקיה, החלטנו שאיננו יכולים לשפוט תפיסות וגישות שונות מתרבויות שונות. אנחנו דוחים מכל וכל פעולות מלחמה. הפעולות הללו והבעת סולדיריות איתן עומדות בניגוד מוחלט לערכי המועדון".

אחרי הפוסט של שאהין הופעל לחץ גדול מצד אוהדי סט. פאולי לשחרר את השחקן כשבמשחק אימון אחד נתלה שלט: "אנחנו מבקשים מכל אוהדי סט. פאולי להראות לכורדים שהם לא לבד. לך לעזאזל, שאהין". במשחק אימון נוסף שנערך לאחר מכן אוהדי הקבוצה תלו שלט עם הכיתוב: "שאהין, לך תזדיין".

ג'נק שאהין שחקן סנט פאולי. GettyImages
שילם את המחיר על הפוסט. ג'נק שאהין/GettyImages

סט. פאולי היא קבוצה מהמבורג שמזוהה עם השמאל הגרמני. אוהדיה תמכו בין היתר בקבלת פליטים לגרמניה בשנים האחרונות ודגלו בקו ברור מאוד לאורך כל השנים.

שני כדורגלנים נוספים שהסתבכו בענייני טורקיה הם שחקני הנבחרת אילקאי גונדואן ואמרה ג'אן, שסימנו "לייק" לפוסט של ג'נק טוסון מנבחרת טורקיה, שהעלה תמונה שלו ושל שניים מחבריו מצדיעים אחרי הניצחון מול אלבניה במוקדמות היורו וכתב: "למען האומה שלנו, במיוחד עבור אלה שמסכנים את חייהם עבור המדינה".

גונדואן הגיב ואמר: "ביטלתי את סימון הלייק מיד לאחר שהבחנתי שיש בזה הקשר פוליטי. תאמינו לי שאחרי מה שהיה בשנה שעברה, הדבר האחרון שאני רוצה זה להביע עמדה פוליטית". גונדואן מתייחס לתמונה בה צולם לצד מסוט אוזיל ולא אחר מאשר רג'פ טייפ ארדואן ונאלץ להתנצל עליה. אמרה ג'אן אמר: "עשיתי לייק לפוסט של טוסון בלי כוונה ובלי לשים לב לתוכן שלו בזמן שגללתי במהירות. אני פציפיסט ומתנגד לכל סוג של מלחמה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אמרה ג'אן שחקן נבחרת גרמניה לאחר הרחקתו. רויטרס
"אני פציפיסט ומתנגד לכל סוג של מלחמה". ג'אן/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • סט. פאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully