וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדול על אירופה: פתיחת העונה המוחצת של ניקולה מירוטיץ' בברצלונה

הכוכב הגדול ביבשת המשיך ללהוט וסיפק 33 נק', 5 ריב', 6 אס' ו-5 חטיפות מול ולנסיה. וגם: פשיץ' מצא את "מסי של הכדורסל"

מתוך יוטיוב

בווידאו: ילד הפלא לאונרדו בולמארו קולע 30 נקודות בברצלונה ב' אשתקד

כשצירפה אותו לשורותיה בקיץ והדהימה גם את עולם הכדורסל האירופי וגם את ה-NBA, בדיוק לזה ציפתה ברצלונה מניקולה מירוטיץ'. מי שביסס את עצמו כסקורר מצוין גם ברמות הגבוהות ביותר של הכדורסל בחר לשוב בשיא הקריירה ליבשת הישנה, ובינתיים נראה שהיא קטנה עליו.

אם במחזור הפתיחה של הליגה הספרדית נזקק מירוטיץ' ל-26 דקות כדי לקלוע 27 נקודות (13 מ-14 מהעונשין) על הראש של אובראדוירו, הרי שאמש (ראשון) סיפק הצגה גדולה עוד יותר. 33 נקודות, 5 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 5 חטיפות ו-43 נקודות מדד היו לכוכב הגדול ב-94:97 הדרמטי על ולנסיה, כשב-31 הדקות שהיה על הפרקט ברצלונה הוליכה ב-15 נקודות, ובתשע הדקות שירד לספסל הקטלאנים פיגרו ב-12 נקודות. היתה זו הפעם השלישית בלבד בתולדות ה-ACB ששחקן רושם מספרים שכאלה, כשקדמו לו מייקל אנדרסון ב-1994/95 ואנדרה טרנר ב-1996-97.

"זה היה ערב חלומי", הודה הפורוורד שנבחר, כמובן, לשחקן המחזור בספרד, בפעם השנייה העונה. "האווירה היתה מדהימה, היה לנו מאוד קשה אבל אני פשוט עשיתי את שלי. החברים שלי עשו עבודה נהדרת". ביורוליג מקבל מירוטיץ' פייט מעט יותר גדול: במחזור הפתיחה קלע 24 נקודות על הראש של אנאדולו אפס, ובשבוע שעבר סיים עם 17 ו-10 ריבאונדים מול זניט.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. GettyImages
בלתי עציר. מירוטיץ'/GettyImages

אבל לא רק מירוטיץ' בלט בברצלונה. לאונרדו בולמארו, רכז ארגנטינאי בן 19, ניצל את היעדרותו של תומא הרטל ואת הפציעות בקו האחורי כדי לקבל דקות משמעותיות ולהרשים מאוד את מאמנו סבסטיסלב פשיץ'. כמה להרשים? עד כדי כך שהמאמן הוותיק אמר בסיום: "לברצלונה בכדורגל יש מסי, ועכשיו גם לנו".

ילד הפלא שרשם הופעת בכורה של שש נקודות בקבוצה הבוגרת אל מול הקהל הביתי לא ידע את נפשו מרוב אושר: "זו היתה חוויה בלתי נשכחת, תמיד חלמתי לשחק בפלאו בלאוגרנה מול כל האוהדים ואמשיך לעשות את הטוב ביותר שלי כדי להרוויח דקות".

צפו בביצועיו של בולמארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully