וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לעונה הטובה בקריירה? סטיב קר: "סטפן קרי בשיאו, פיזית ומנטלית"

מאמן גולדן סטייט מרוצה מאוד ממצב הכוכב שלו: "הוא כבר ראה כל הגנה אפשרית ומוכן לעונה גדולה". אלק ברקס: "הוא במצב אחר"

עריכת וידאו: מתן חדד

אם למישהו היה ספק באיזה כושר נכנס סטפן קרי לעונה הזו, הגיע משחק ההכנה מול מינסוטה, בו הפציץ 40 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ב-25 דקות בלבד, והוכיח שהוא מוכן ומזומן לקחת על עצמו את ההתקפה ללא קווין דוראנט וקליי תומפסון.

"הוא בשיאו מבחינה פיזית ומנטלית", אמר המאמן סטיב קר. "אני לא מחפש ממנו לעשות משהו אחר ממה שעשה בחמש השנים האחרונות, למרות שזה היה די מיוחד: שתי זכיות ב-MVP, וכל הזמן בטופ 5 של השחקנים בליגה. הוא ראה כל הגנה אפשרית במהלך הקריירה, ועכשיו הוא מוכן לעונה גדולה כי זה הזמן המושלם מבחינה פיזית ומנטלית בו הכל יתחבר".

מאמן סגנית האלופה הוסיף והסביר: "הוא בגיל הנכון, הוא בשיאו מבחינת הכושר והצורה בה הוא מתכונן למשחקים וכבר היו לו שנים לחשוב על תשובות לכל הקבוצות שמנסות לעצור אותו. הוא בנקודה הנכונה כרגע, כפי שהיה בשנתיים האחרונות, ואני מקווה שזה יימשך לעוד כמה שנים. הוא שחקן מדהים".

גם אלק ברקס, שהצטרף לווריירס במהלך הקיץ, מסכים: "הוא שונה. שיחקתי נגדו 7-8 שנים ועכשיו אני לצידו כל יום, הוא במצב אחר כרגע. הוא מפוקס. זה נהדר להיות איתו ולא נגדו".

קרי עצמו לאו דווקא סימן תואר MVP שלישי בקריירה כמטרה - הוא אפילו מתעקש שאין בכוונתו לשחק בצורה שונה במיוחד מכפי ששיחק עם דוראנט ותומפסון. "נשחק את ההתקפה הטבעית שלנו, אבל הכדור יהיה אצלי יותר", אמר. "אהיה צריך לקבל את ההחלטות הנכונות ואם אמשוך הרבה תשומת לב, אמסור. זה לא יהיה מאוד שונה מבדרך כלל - הכדור אצלך, עכשיו תעשה מהלך".

הוואקום שהתפנה עם עזיבת דוראנט ואנדרה איגודאלה והפציעה של תומפסון משאירים, לכאורה, מקום למנהיג נוסף בחדר ההלבשה, אבל "סטף לעולם לא יהיה דריימונד", כפי שאמר קר. "הוא לא יקום וינבח על השחקנים, אבל אולי עכשיו יהיה לו קל יותר לדבר מאשר כשהגעתי. הוא חכם, הוא מבין מה איבדנו לאחרונה מבחינת מנהיגות ויודע מה האחריות שלו כרגע".

עוד בוואלה!

טרום עונה: זאיון וויליאמסון ממשיך לסחרר, מכבי חיפה חטפה תבוסה נוספת

לכתבה המלאה
שחקני גולדן סטייט ווריירס ספטן קרי, דיאנג'לו ראסל. רויטרס
כל הליגה צריכה לפחד. קרי עם ראסל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully