וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד לכוכב האדום האדום בלגרד, 9 נקודות ו-14 אסיסטים לגל מקל

לפני המפגש מול מכבי תל אביב ביורוליג הפסידה הכוכב בביתה לבודצ'נוסט. הישראלי הצטיין בניצחון קבוצתו רג'יו אמליה בליגה האיטלקית. 33 נקודות למירוטיץ' בברצלונה

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
סיפק את משחקו הטוב ביותר העונה עד כה. גל מקל/קובי אליהו

משחק נהדר לגל מקל הערב (ראשון) בליגה האיטלקית. הרכז הישראלי סיפק את משחקו הטוב ביותר עד כה בקבוצתו רג'יו אמליה ועזר לה לנצח את קרמונה. הישראלי שיחק 26 דקות ומסר 14 אסיסטים (!) בתוספת ל-9 הנקודות שקלע. נתון מרשים נוסף מלמד כי בדקות ששיחק מקל קבוצתו הובילה ב-19 הפרש. מדובר בניצחונה השני העונה של רג'יו אמליה שלאחר ארבעה מחזורים באיטליה נמצאת במקום השמיני כשמאזנה זהה למילאנו המשחקת ביורוליג.

שתי הגדולות של ספרד פתחו את עונת היורוליג בצורה חלקה עם שני ניצחונות בשני משחקים. ברצלונה ניצחה פעמיים בחוץ בצורה משכנעת אך בליגה רשמה הפסד אחד. היום אירחו הקטלאנים את ולנסיה, שמשחקת אף היא ביורוליג וניצחה אותה 94:97 לאחר משחק צמוד ומותח. מי שהצטיין בשורות בארסה הוא ניקולה מירוטיץ' שחתם בקיץ החולף על החוזה היקר בתולדות הכדורסל האירופי, והפגיז 33 נקודות, כולל ארבע שלשות. בנוסף קטף הספרדי-מונטנגרי 5 ריבאונדים, מסר 6 אסיסטים וקינח עם 5 חטיפות.

מוקדם יותר שיחקה יריבתה הגדולה של ברצלונה, ריאל מדריד, והביסה בקלילות את פואנלברדה 64:89 במסגרת המחזור הרביעי בליגה הספרדית. ג'ייסי קארול, שקלע שלשת ניצחון שתי שניות לסיום המשחק מול מכבי תל אביב בחמישי האחרון שוב הצטיין במדי הבלאנקוס כשקלע 15 נקודות וקלע ב-66 אחוז לשלוש. גם הסנטר של ריאל וולטר טבארס ניפק סטטיסטיקה נאה כשקטף 12 ריבאונדים ואף הוסיף היי-לייט נוסף לרפרטואר המרשים שלו כשחסם גארד של היריבה מבלי לקפוץ.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. אתר ברצלונה, אתר רשמי
סיפק את משחקו הגדול מיותר מאז שחתם בברצלונה. ניקולה מירוטיץ'/אתר רשמי, אתר ברצלונה

תוצאות נוספות

* בליגת ה-VTB הביסה צסק"א מוסקבה את צמוקי מינסק 81:114. הקבוצה של איטודיס פתחה את היורוליג עם שני ניצחונות מרשימים מאוד אך ב-VTB פתחה בצורה לא אופיינית עם שני הפסדים משלושה משחקים. היום כאמור, הראתה צסק"א שהיא ממש לא מתכוונת להקל ראש במפעל זה וקיבלה תפוקה נאה ממייק ג'יימס שקלע 22 נקודות ודרון היליארד עם 17.

* ארבעה ימים לפני מפגש היורוליג מול מכבי תל אביב, ספגה הערב הכוכב האדום בלגרד הפסד ביתי מפתיע לבודצ'נוסט 89:81 במסגרת הליגה האדריאטית. רק ג'יימס גיסט, שקלע 27 נקודות הגיע למשחק בשורות הכוכב, בעוד בבודצ'נוסט הוליך חסן מרטין עם 17 נקודות את רשימת הקלעים שמנתה חמישה שחקנים בספרות כפולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully