וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר: אלכסיס סאנצ'ס נפצע ועשוי להיעדר תקופה ממושכת

החלוץ ספג פציעה בקרסול במהלך משחק ידידות בין נבחרות צ'ילה וקולומביה וירד מדדה מכר הדשא. צפוי לעבור MRI על מנת לקבוע האם צריך ניתוח

עריכה: עמית שמחה

בווידאו: נשים באיראן מגיעות לראשונה כצופות למשחק נבחרת

פתיחת העונה הנהדרת של אינטר נעצרה בחודש אוקטובר עם שני הפסדי בכורה ליובנטוס בסריה A ולברצלונה בליגת האלופות. כעת, מסתמן כי הקבוצה תיאלץ להתמודד עם מכה לא פשוטה לאחר שחלוצה הצ'יליאני אלכסיס סאנצ'ז נפצע סמוך לסיום המשחק וירד מכר הדשא כשהוא מדדה.

ההתאחדות הצ'יליאנית מסרה בהודעה קצרה כי אלכסיס סובל מ"פגיעה בגידים שבקרסול". השחקן צפוי לעבור בדיקות נוספות, כולל MRI, ובמועדון האיטלקי כבר חוששים מניתוח והיעדרות ממושכת של החלוץ שלפי הדיווחים באיטליה עלול לא לחזור עד תחילת 2020. במידה והחששות לגבי פציעתו של אלכסיס יתאמתו, מדובר בכאב ראש לא פשוט לאינטר שצירפה את הצ'יליאני כדי להוסיף איכות לחלק הקדמי לצד רומלו לוקאקו.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן נבחרת צ'ילה פצוע. רויטרס
עשוי להיעדר תקופה ממשוכת. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

אלכסיס סאנצ'ס הגיע לאינטר לפני כחודש וחצי בהשאלה ממנצ'סטר יונייטד לאחר שלטענתו לא קיבל מספיק דקות. החלוץ הספיק להופיע במדי הנראזורי ארבע פעמים וכבש שער אחד ואף הורחק באותו משחק. הקבוצה תחזור לשחק במסגרת הליגה האיטלקית בעוד שבוע בדיוק כשתצא למשחק חוץ מול ססואלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully