וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנם של דולגופיאט ושטילוב: "הישג אדיר, אני בר מזל לאמן אותם"

13.10.2019 / 6:34

סרגיי וייסבורג אחרי אליפות העולם: "מדליית כסף שנייה של ארטיום בתוך שנתיים זה כבוד עצום. שטילוב? ההישג שלו בלתי נתפס"

ארטיום דולגופיאט, מתעמל ישראלי, עם מאמנו סרגיי וייסבורג. קובי אליהו
"הופעה מצוינת". וייסבורג עם דולגופיאט/קובי אליהו

ארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב ישובו מחר (שני) לישראל אחרי ההישגים הגדולים שלהם באליפות העולם בהתעמלות שנערכה בשטוטגרט, גרמניה. דולגופיאט חוזר עם מדליית הכסף אחרי גמר תרגיל הקרקע שלו אתמול ושטילוב עם כרטיס נוסף לאולימפיאדת טוקיו שתהיה האולימפיאדה הרביעית שלו ושבה יתחרה שוב בקרב רב.

10 שנים מבדילות בין שטילוב לדולגופיאט ומאמנם של השניים, סרגיי וייסבורג, אמר אמש: "הכבוד הוא שלי. אני מרגיש בר מזל לאמן את שני המתעמלים האלה וגם את אנדריי מדבדב. טסנו לאליפות העולם כדי להשיג את הכרטיסים לטוקיו. שטילוב עשה את זה בקרב רב וארטיום בקרקע עם הופעה מצוינת".

וייסבורג משוכנע שהתעמלות היא הענף האולימפי הקשה ביותר: "לעלות לגמר במכשיר זה הישג עצום בהתעמלות, להשיג מדליה זה נס. ארטיום יכול היה לסיים חמישי כמו שהוא סיים שני. כל שמונת המתעמלים בגמר היו איכותיים מאוד ומי שעמד בלחץ, עשה את זה. עד הרגע האחרון חששנו מהפיליפיני שזכה בזהב. כולם אומרים פיליפיני, אבל הוא יפני עם אזרחות פיליפינית. הוא מתאמן ביפן, חי ביפן והוא חזק בקרקע. מדליית כסף שנייה של ארטיום בקרקע באליפויות עולם תוך שנתיים זה כבוד עצום. זה הישג ענק שלו ואני גאה להיות המאמן שלו. ושטילוב? אולימפיאדה רביעית. זה לא נתפס. האיש הזה צריך לקבל הכי הרבה כבוד בספורט הישראלי".

אלכס שטילוב מתעמל ישראלי. לילך וייס רוזנברג
בדרך לאולימפיאדה רביעית. שטילוב/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully