וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורמים: נבחרת הנשים של ישראל מתקרבת לאליפות אירופה

6:13 על שוויץ במשחק הראשון מבין שניים שם את ישראל בעמדת זינוק מצוינת לקראת העפלה שנייה ברציפות. שונית סטרוגו: "שמחה שידענו לצאת מהלחץ"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: תומר לוי

בווידאו: לינוי אשרם אחרי הישג נוסף

נבחרת הנשים של ישראל בכדורמים עשתה היום (שבת) צעד גדול לקראת הופעה שניה ברציפות באליפות אירופה, כשניצחה את שוויץ 6:13 (2:2, 2:5, 0:5, 2:1) במשחק הראשון מבין שניים בשלב ההצלבה על כרטיס ליורו 2020. הגומלין יתקיים בעוד שבועיים בשוויץ ואם תצליח ישראל לנצח בסיכום שני המשחקים, תבטיח את מקומה לטורניר שייערך בינואר הקרוב בבודפשט.

הפתיחה אל מול אלף איש בווינגייט דווקא לא היתה מעודדת במיוחד, כשהשוויצריות מצאו בקלות את הרשת ונטלו את ההובלה. רק ברבע השני (דקה 10) חוללה ישראל מהפך כשעלתה ליתרון 3:4 והחלה ריצה שהסתיימה ביתרון 3:8 ברבע השלישי.

נבחרת ישראל כדורמים נשים. לילך וייס, מערכת וואלה!
הישראליות קרובות מאוד להבטחת יורו 2020/מערכת וואלה!, לילך וייס

השוערת איילת פרס והקפטנית שונית סטרוגו בלטו ובסיום השמחה היתה כפולה כשהשחקניות חגגו ניצחון ענק ויום הולדת 51 (מחר) למאמן היווני דימיטריס מברוטאס, שסיכם: "המתח בהתחלת המשחק הפריע לבנות אבל הן ידעו כל הזמן שהן טובות יותר מהיריבה. צריך להיות טובים יותר במשחק הגומלין ולבוא לנצח שם. אי אפשר להסתמך על ההפרש".

סטרוגו, שכבשה רביעיית שערים, אמרה: "אני שמחה שידענו לצאת מהלחץ בפתיחה ולממש את היתרון שלנו. אנחנו עובדות קשה ואני מרוצה שהבאתי מעצמי היום ותרמתי לנבחרת".

פרס הוסיפה: "השערים בהתחלה קצת ערערו לי את הביטחון אבל עם תמיכת הבנות התרוממנו כולנו ויצאנו מהלחץ. אסור להיות בשאננות מפער השערים".

הבקיעו לישראל: שונית סטרוגו 4, אביגיל פליקס 3, נופר הוכברג 2, מקנזי מונה 1, הילה פוטוריאן 1, מרים בוגצ'נקו 1, ליאור בן דוד 1.

אוהדי נבחרת ישראל כדורמים נשים. לילך וייס, מערכת וואלה!
אלף איש הגיעו לצפות במפגש החשוב/מערכת וואלה!, לילך וייס
  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully