וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בקבוצת ספורט מקצוענית: רובוט ישמש כעוזר מאמן

פארמה פרם, קבוצת כדורסל רוסית מליגת ה-VTB, החליטה להוסיף רובוט שיסייע למאמן הראשי וגם יוצג לפני משחקים כאיש צוות מן המניין. גם קבוצת NBA כבר התעניינה בשירותיו

רובוט עוזר מאמן, קבוצת פארמה פרם. אתר רשמי פארמה פרם, אתר רשמי
במרכז: איש הצוות החדש/אתר רשמי, אתר רשמי פארמה פרם

כזה עוד לא ראינו: פארמה פרם, קבוצת הכדורסל הרוסית שמשחקת בליגת ה-VTB, הודיעה אתמול (חמישי) כי החתימה רובוט כעוזר מאמן. כן, זו לא טעות. עוזר המאמן החדש, שנוצר על ידי החברה הרוסית פרומובוט, הוחתם על חוזה כדי לסייע למאמן הראשי קאזיס מקסביטיס, כאשר המשימות שלו כוללות איסוף מידע וניתוחו במהלך משחקים.

זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה שבה למעשה בינה מלאכותית תהיה חלק אינטגרלי מצוות מקצועי של קבוצת ספורט. הרובוט יעבד נתונים ומשתנים סטטיסטיים של השחקנים במהלך המשחק, ינתח גם את מרכיבי ההתנהגות שלהם וישקלל אותם כדי לספק למאמן את היכולת לבחור בכל רגע נתון את החמישיות המתאימות להיות על המגרש ויסייע לו לדעת אילו חילופים עליו לבצע.

קבוצת פארמה פרם הבטיחה כי עוזר המאמן החדש יוצג לפני המשחקים יחד עם השחקנים, כאשר החברה המייצרת את הרובוט טענה כי כבר יש התעניינות בו מצד קבוצת NBA.

אולג קיבוקורזב, מנהל הפיתוח העיסקי של פרומובוט, אמר: "הרובוטים ישחררו את אנשי הצוות מהרוטינות החוזרות של העבודה ויאפשרו להם להתמקד בדברים החשובים יותר. הרובוטים שלנו כבר עובדים כיועצים ומדריכים בתחומים שונים שבהם אנשים בזבזו אנרגיה מיותרת. כיום המאמן משקיע בעצמו זמן חשיבה בניתוח הסטטיסטיקות ומנסה לזכור מי החמישייה ומי המחליפים. הרובוט שלנו יעשה את העבודה הזו בעצמו, בצורה מהירה ויעילה, ויספק למאמן את הנתונים המעובדים".

  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully