וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורמים נשים: נבחרת ישראל תתמודד מול שוויץ על כרטיס ליורו 2020

נבחרת ישראל תארח מחר (שבת, 16:00, ספורט 5) את שווייץ בבריכה האולימפית בווינגייט בתקווה להשיג תוצאה טובה לפני הגומלין בחוץ בעוד שבועיים

מונה מקנזי שחקנית נבחרת ישראל בכדורמים. יעלי אברמסון,
"שמחה להגיע ולתת את כל כולי". מונה מקנזי/יעלי אברמסון

64 דקות מפרידות בין נבחרת כדורמים הנשים של ישראל לבין הופעה שניה ברציפות בטורניר גמר יורו 2020 שייערך בינואר הקרוב בבודפשט. הנבחרת תפגוש מחר (שבת) בשלב ההצלבה את שווייץ בבריכה האולימפית בווינגייט ותקווה להשיג תווצאה טובה לקראת הגומלין שייערך בשוויץ בעוד שבועיים.

אל מחנה הנבחרת הצטרפה הליגיונרית מברצלונה, מונה מקנזי, לאחר עונה מצוינת בה היתה שותפה להעפלה של נאטאסיו קאטאלוניה אל ליגת העל הספרדית. בשנה שעברה היתה שותפה מקנזי להופעה ההיסטורית של נבחרת ישראל באליפות אירופה, שהסתיימה במקום העשירי, ובניגוד לאז, הפעם סוף סוף יש בידיה אזרחות ישראלית מלאה. שיתופה במשחקי הנבחרת עד כה תמיד הוטל בספק מאז עלתה ארצה מארצות הברית, זאת מכיוון שהחזיקה באזרחות זמנית בלבד ועל כן לא תמיד עמדה לרשות הנבחרת בשל בעיות בקבלת ויזה.

מקנזי בת ה-29: "קודם כל אני שמחה שאני יכולה סוף סוף להגיע לכאן ולתת את כל כולי במים עבור הנבחרת בלי הלחץ שהיה עלי ועל הנבחרת בכל פעם עם השאלה 'כן אשחק, לא אשחק'. עברתי גם עונה טובה בספרד, הקבוצה שלי מתבססת בליגה הבכירה ועכשיו אני מתרגשת לקראת המשחק מול הקהל הביתי כאן בישראל. אנחנו חייבות לפתוח חזק מול שווייץ כדי להכריע את ההתמודדות".

חגיגת הכדורמים תיפתח עם משחק אולסטארס הגברים (14:00) בו תשחק נבחרת הדרום בהדרכת המאמן בני לנג, שחזר בקיץ אל המועדון בו כיכב כשחקן, הפועל גבעת חיים, מול נבחרת הצפון בהדרכת טל גרודמן, מאמן הדאבליסטית הפועל גוש זבולון.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully