וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבו קורטואה: "מסוג המשחקים שאנחנו אוהבים", "האוהדים בברנבאו ביקורתיים"

שוער נבחרת בלגיה חגג עם חבריו העפלה ליורו וגם התייחס לתקופה הלא פשוטה בריאל מדריד: "התקשורת צריכה להיות אחראית ולא לפרסם שקרים". לוקאקו שוחרר מהמשחק נגד קזחסטן בראשון

צילום וידאו: יניב טוכמן

בווידאו: וילי רוטשטיינר בריאיון

בבלגיה חוגגים את הבטחת השתתפותה של הנבחרת הלאומית במשחקי יורו 2020, זאת לאחר שמחצה אתמול (חמישי) את סן מרינו האומללה 0:9. השדים האדומים הם הנבחרת הראשונה שמבטיחה את השתתפותה בטורניר שייערך בקיץ הבא ב-12 ערים מ-12 מדינות שונות.

"אני חושב שזו דרך טובה להעפיל ליורו", אמר בסיום מאמנה של בלגיה, רוברטו מרטינז. "עשינו מה שצריך ויצרנו הזדמנויות כבר מההתחלה. זה היה מאמץ קבוצתי לא משחק של יחידים". בעקבות ההעפלה מרטינז הודיע כי ישחרר חלק משחקניו מהמשחק בקזחסטן ביום ראשון, ביניהם רומלו לוקאקו שישוב למילאנו כדי לעזור לה להתכונן לקראת משימותיה בסריה A.

רומלו לוקאקו שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
שוחרר מהמשחק נגד קזחסטן. רומלו לוקאקו/רויטרס

הרבה עניין משך גם שוערה של הנבחרת הבלגית, טיבו קורטואה. השוער של ריאל מדריד היה חסר תעסוקה אתמול, וצפה בחבריו עושים את העבודה גם מבלי להזדקק לשירותיו. "התקררתי קצת, אבל האוהדים היו מאחורי", אמר בהומור קורטואה בסיום המשחק. "זה מסוג המשחקים שאנחנו אוהבים. ברגע שהשער הראשון הגיע השערים הנוספים הגיעו גם".

פגרת הנבחרות הגיעה בזמן טוב לקורטואה, שכזכור היה במרכז הסערה בשבוע שעבר כשהוחלף במחצית המשחק של קבוצתו ריאל מדריד נגד קלאב ברוז'. אנשי המועדון טענו שהחילוף בוצע לאחר שהשחקן עלה לשחק עם כאבי בטן ולא יכול היה להמשיך, בעוד בתקשורת עלו הטענות כי השוער נראה כאחד שמראה סימפטומים של חרדה.

טיבו קורטואה שוער נבחרת בלגיה. רויטרס
קיבל יחס לא הוגן? קורטואה/רויטרס

מעבר לאותו מקרה ממחצית המשחק נגד ברוז' והתגובות שהגיעו בעקבותיו, ספג קורטואה ביקורות על יכולתו שלא מזכירה את ימיו בצ'לסי ואתלטיקו מדריד. לפי הטענות השוער הבלגי מרגיש שקיבל יחס לא הוגן.

"אני מרגיש טוב, החלמתי וחזרתי לאימונים מלאים עם הקבוצה", אמר השוער בקשר למצבו הבריאותי. "התקשורת צריכה להיות אחראית ולא לפרסם שקרים ושטויות כי בסופו של יום אנשים נפגעים מכך. אני חושב שזה פוגע באנשים שבאמת סובלים מבעיות חרדה". בקשר לביקורות אמר השוער: "האוהדים בברנבאו תמיד היו קהל ביקורתי. אנחנו השחקנים מודעים לכך ואנחנו נעשה הכל כדי שהם יפרצו במחיאות כפיים לעתים קרובות".

לאחר פגרת הנבחרות תשחק ריאל מדריד יחד עם קורטואה במיורקה, ובבלנקוס יקוו שהזמן יעשה את שלו ושיחד עם ההעפלה שלו ונבחרתו - יחזור קורטואה לאותן יכולות שהביאו אותו מלכתחילה למדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully