וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס אחרי ההפסד: "בירכתי את השחקנים, יש לנו עתיד ורוד"

11.10.2019 / 0:42

מאמן מכבי תל אביב שוב הפסיד, ושוב יצא מעודד: "המשחק הזה מראה שאנחנו עובדים בדרך הנכונה". קארול: "כל כך מאושר שהכדור הזה נכנס. התרגיל שהרצנו הלך מצוין"

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב מול ריאל מדריד. אתר רשמי
למרות דקות יפות, זה נגמר בעוד הפסד. דיברתולומאו/אתר רשמי

מכבי תל אביב שוב יכולה "להתנחם במחמאות", אבל בשורה התחתונה אחרי שני משחקים ביורוליג היא במאזן 2:0. האלופה הישראלית יצאה הערב (חמישי) למשחק חוץ קשה מול ריאל מדריד, בתחילת המשחק התבשרה שתיאלץ להסתדר בלי כוכבה עומרי כספי, הסתדרה בלעדיו לא רע, ועדיין הפסידה.

הצהובים נראו במשך דקות ארוכות שווי כוחות לקבצת הכוכבים מספרד, ברבע השלישי רשמו ריצת 0:12 ועלו ליתרון, ברבע הרביעי נשמרו צמודים לריאל, 11 שניות לסיום אף עלו ליתרון 83:85 מסל נהדר של המצטיין במשחק סקוטי ווילבקין, אבל ג'ייסי קארול קבר שלשה גדולה 2.4 שניות לסיום וקבע 85:86 לספרדים. הכדור האחרון עוד הלך למכבי, אבל קווינסי אייסי החטיא ממצב קשה.

יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "בירכתי את השחקנים שלנו היום על ההופעה שלהם, נלחמנו עד הסוף מול קבוצת פיינל פור, קבוצה שרצה עם אותה ליבה ואותו מאמן כבר הרבה שנים. זה לא קל לשחק כאן, אבל בשביל השלב הזה של העונה, עם שבעה שחקנים חדשים, המשחק הזה מראה שאנחנו עובדים בדרך הנכונה, ולמרות שהפסדנו את שני המשחקים הראשונים בהפרשים קטנים, יש עתיד ורוד לפנינו.

"אני חושב ששיחקנו משחק התקפי נהדר היום, הגנתית היינו טובים מאוד רק במחצית השנייה, שיחקנו הגנה לא רעה גם במחצית הראשונה, אבל ההבדל ברבע השלישי והרביעי היה היכולת ההגנתית שאפשרה לנו להשאר במשחק ועם הזדמנות לנצח.

"ריבאונד ההגנה שלנו הכריע את המשחק, אם היינו מצליחים לקחת ריבאונד הגנה או שניים, היה כנראה סיום אחר למשחק. דיברתי עם השחקנים בחדר ההלבשה, כשאתה מפסיד ככה זה לא קל. אנחנו צריכים לשמור את הראש שלנו זקוף, יש לנו עכשיו משחקים ביתיים נגד אילת והכוכב האדום, ואני קורא לאוהדים למלא את האולם למשחק הראשון אחרי כל כך הרבה זמן".

סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב מול פביאן קוזר ריאל מדריד. אתר רשמי
כמה זה היה קרוב. ווילבקין/אתר רשמי

ג'ייסי קארול, שקלע את סל הניצחון לריאל: "אני כל כך מאושר שהכדור הזה נכנס. התרגיל שהרצנו הלך מצוין, סרחיו יול תקף, אדי טבארס חסם יפה וסרחיו מצא אותי למבט טוב כדי לקלוע את הזריקה שתיתן לנו את היתרון. אני נרגש לחזור לשחק כדורסל ולעשות את מה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה. זה כיף לבוא ולשנות את האנרגיה של המשחק, לנסות לעשות משהו שונה ולגרום לדברים לקרות. זה החלק הכיפי של המשחק בלעלות מהספסל, במיוחד עם סרחיו, לשנות את האנרגיה ואת כל תמונת המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully