וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אריק אנדרסון ייעדר שלושה חודשים

הסנטר האמריקאי (26, 2.04) סובל משבר מאמץ בכף הרגל ובקבוצה יעשו מאמץ כדי להחתים מחליף במהרה. הירוקים נחתו בפורטלנד לקראת המשחק השני במסע המשחקים נגד הטרייל בלייזרס

אריק אנדרסון. אתר רשמי
בעיות בכרמל. אנדרסון/אתר רשמי

מכבי חיפה תמשיך את מסע המשחקים שלה בארצות הברית כשתפגוש הלילה (בין חמישי לשישי, 05:00) את פורטלנד טרייל בלייזרס, במשחק השני מתוך שלושה במהלך המסע. כזכור, הירוקים הפסידו במשחק הראשון לממפיס 123:88, כשהם מחוזקים במהלך המשחקים בנוריס קול וברנדון ראש.

אלא שבינתיים ספגה חיפה מכה לא פשוטה, איתה יצטרכו להתמודד במהירות. הסנטר אריק אנדרסון, שחקן הפנים הזר היחיד של הקבוצה, ייעדר לשלושה חודשים לאחר שבצילום שעשה התגלה שבר מאמץ בכף רגלו. בקבוצה ינסו להחתים לשחקן מחליף עוד לפני משחק הליגה הראשון שלהם, בשבוע הבא נגד מכבי ראשון לציון.

אנדרסון (26, 2.04) הוא בוגר אוניברסיטת ניו הייבן משנת 2015. בשנתו האחרונה הוא רשם 16.7 נקודות, 13.1 ריבאונדים, 3.9 אסיסטים ו-1.5 חסימות והוביל את דיוויז'ן 2 של המכללות בכדורים חוזרים. בנוסף, הוא נבחר שלוש פעמים לשחקן ההגנה של המחוז ופעמיים לחמישיית העונה וגם רשם את הטריפל-דאבל היחיד בתולדות הקולג' עם 26 נקודות, 28 ריבאונדים ו-10 אסיסטים נגד סיינט אנסאלם. תחנתו הראשונה כמקצוען הייתה טרייר הגרמנית ומשם הוא המשיך לדודלאנז' מלוקסמבורג (עונה וחצי) וטוקיו היפנית. בשנתיים האחרונות הוא שיחק באובראס הארגנטינאית, בה העמיד אשתקד שורה סטטיסטית של 14.5 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-1.3 חסימות ב-27 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully