וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ראשון לציון מרוצים חרף התבוסה באיטליה: "נלחמנו"

10.10.2019 / 7:53

הכתומים נותרו אופטימיים אחרי בולוניה ומאמינים שאלכס המילטון חוזר לעצמו. גיא גודס: "הימרנו קצת יותר מדי על הקליעה מבחוץ"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: הפסד הליגה של מכבי ראשון לציון למכבי תל אביב

מכבי ראשון לציון רשמה אמש (רביעי) את הפסדה השני ביורוקאפ כשנוצחה 96:77 על ידי וירטוס בולוניה בחוץ. הכתומים, שפתחו את העונה רע מאוד, נראו טוב יותר במשחק נגד האיטלקים ואפילו הוליכו באמצע הרבע השלישי והלחיצו את יושבי הפלאדוסה, אלא שאז התעורר סטפן מרקוביץ' שקלע 15 נקודות, והריץ את האיטלקים לריצת 5:19 שהפכה את ההתמודדות ונתנה לקבוצה הביתית יתרון מבטיח.

למרות ההפסד, הכתומים יוצאים מעודדים, בעיקר מהרוח שהפגינו השחקנים במשחק ומהעובדה שאלכס המילטון הצטיין עם 18 נקודות. המילטון כלל לא התלבש למשחק נגד מכבי תל אביב לאור יכולתו החלשה, ובראשון מאמינים שהיכולת במשחק בבולוניה תהיה סימן חיוב לגבי העתיד שלו. מנגד, ג'ונתן וויליאמס קיבל רק 11 דקות מגיא גודס, ונראה כי בשלב הזה המאמן פחות מאמין בשחקן ששיחק אשתקד במדי לוס אנג'לס לייקרס.

"התאמצנו מאוד, היינו כמעט 30 דקות בתמונה, עד שהתעייפנו וביחד עם בעיית עבירות והאיכות של בולוניה בספסל הכריעה את המשחק הזה", סיכם גודס, "אפשר להיות מרוצים מעצם העובדה שנלחמנו וניסינו, לקראת הסוף זה כבר ברח ל-20 הפרש אז עשינו את השיקולים של המנוחה. הימרנו קצת יותר מדי על הקליעה מבחוץ ברבע האחרון, ניסינו להגן על הצבע כי ידענו שתאודוסיץ' ומרקוביץ' הם רכזים טובים מאוד בהכנסת הכדור פנימה לגבוהים. הם הענישו אותנו עם 16 שלשות ועשו משם את רוב הנזק".

הקפטן עוז בלייזר הוסיף: "היינו במשחק כמעט שלושה רבעים, נלחמנו, ניסינו, הם קלעו הרבה מאוד שלשות. אני גאה בחבר'ה על המאמץ שעשינו, אנחנו צריכים את האינטנסיביות והמאמץ שהבאנו היום להביא למוצאי שבת נגד הפועל באר שבע".

ראשון לציון תחזור היום ארצה, ובלוח זמנים צפוף תעלה כבר במוצאי שבת למשחק הליגה השני של העונה כשתתארח בקונכייה אצל הפועל באר שבע (19:00, ספורט 5).

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. Ciamillo - Castoria, אתר רשמי
אפשר להיות מרוצים. גודס/אתר רשמי, Ciamillo - Castoria

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully