וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רוצה להימנע מאיבודי כדור: "לא לתת לריאל מדריד לרוץ"

10.10.2019 / 7:31

הצהובים סימנו את משחק המעבר של הבלאנקוס כמפתח (22:00, ספורט 5). האנטר: "צריך להיזהר מכולם, נצטרך להגן טוב יותר"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על מכבי ראשון לציון

מכבי תל אביב תתארח הערב (חמישי, 22:00, ספורט 5) בוויזינק סנטר במדריד אצל ריאל מדריד במסגרת המחזור השני של היורוליג. הצהובים ינסו להמנע מפתיחת עונה של שני הפסדים בשני משחקים, בדיוק כמו בעונה שעברה, ולרשום ניצחון חוץ במדריד לראשונה אחרי תשע וחצי שנים.

אחרי שהושבתו מפעילות למשך יום הכיפורים חזרו אמש השחקנים לאימונים ולתדרוך וידאו נוסף לקראת ההתמודדות. בקבוצה התמקדו בעיקר בצד ההגנתי ובניסיון לעשות דברים מסוימים כדי להאט את ריאל ככל שניתן. "הדבר הכי חשוב יהיה לא לתת לריאל לרוץ", סיפרו בקבוצה, "זה נכון שהיא מספיק מוכשרת כדי לעשות נקודות גם במשחק העומד, אבל אם ניתן להם להיכנס למשחק המעבר, אנחנו בבעיה". בקבוצה ינסו לרדת למספר מינימלי של איבודי כדור, אחרי 15 איבודים במשחק הקודם נגד חימקי מוסקבה.

"אני חושב שהמפתח בשבילנו יהיה לשחק ביחד, להוציא את תוכנית המשחק טוב יותר ולשחק הגנה טובה יותר ממה ששיחקנו במשחקים הקודמים", אמר אות'לו האנטר, "ריאל קבוצה עמוקה מאוד, צריך להיזהר מכולם, כל שחקן אצלם יכול לרשום 20 נקודות בכל ערב נתון, זה אומר הכל. המפתח הוא ההגנה, צריך לעצור את משחק המעבר שלהם ולרדת משמעותית בכמות הנקודות שאנחנו סופגים".

אנג'לו קלויארו שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
ישחק לראשונה העונה? קלויארו/לירון מולדובן

מתוך Fastbreak, התכנית השבועית באפליקציית מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully